اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

فعالیت‎های جهاد دانشگاهی استان سمنان مورد حمایت قرار می‎گیرد

استاندار سمنان گفت: فعالیت‎های جهاد دانشگاهی استان سمنان باید تقویت شود و از این رو، این خدمات مورد حمایت قرار می‎گیرد.

فعالیت‎های جهاد دانشگاهی استان سمنان مورد حمایت قرار می‎گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به ظرفیت‎ها و فعالیت‎های خوب جهاد دانشگاهی استان سمنان در بخش‎های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی یکی از مهم‎ترین دغدغه‎های در حال حاضر استان سمنان را اشتغال فارغ‎التحصیلان تحصیلات تکمیلی اعلام کرد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی بستر خوبی برای برنامه‎ریزی در خصوص مهارت‎افزایی و ایجاد بسترهای اشتغال است.

استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان در بخش‎های مختلف رشد خوبی داشته است اما نباید مسیر توسعه را تبدیل به مسیر رشد کرد و باید تمامی فعالیت‎ها در راستای توسعه متوازن باشد که در این راستا باید با تحلیل‎های آماری دقیق انحراف از مسیر توسعه را جلوگیری و حرکت به سمت توسعه را شتاب بخشید.

وکیلی ایجاد تفکر کارآفرینی و ترویج اشتغال‎های خانگی و ایجاد ارزش افزوده و تولید سرمایه دانش‎محور با آموزش‎های اشتغال‎محور و هدف‎مند با انجام نیازسنجی را از راهکارهای ایجاد اشتغال برشمرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه از ظرفیت‎های جهاد دانشگاهی استان سمنان در بخش‎های مختلف باید استفاده کرد، افزود: در جلسات و شوراهای مختلف به مدیران تأکید می‎شود تا از ظرفیت‎های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استان سمنان استفاده کنند و ما از فعالیت‎های جهاد دانشگاهی در استان سمنان حمایت می‎کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‎های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی این نهاد در استان سمنان را ارائه کرد.

حسن رهایی افزود: طی یک سال گذشته موافقت ایجاد زمینه دو گروه پژوهشی بهره‎وری و توسعه کارآفرینی و برنامه‎ریزی گردشگری کویر اخذ و نمایندگی خون بند ناف و آزمایشگاه مصالح ساختمانی و مواد معدنی به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد در استان سمنان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: قریب به 10 هزار نفر نیز در سطح استان سمنان از آموزش‎های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی که با رویکرد توانمندسازی و اشتغال‎محور بوده است، بهره‎مند شده‎اند.

وی افزود: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز با ارتقای سطح کمی و کیفی خود توانست به عنوان مرکز نمونه کشوری در سال 92 معرفی شود و در حوزه فرهنگی نیز فعالیت رسانه‎ای خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری قرآنی ایکنا و برگزاری گفتمان‎های دینی و اجتماعی نیز از فعالیت‎های شاخص بوده است.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول