اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از جلسه شورای شهر بوشهر

از درخواست برای توجه به پلاژ بانوان تا ضرورت نصب پرچم ملی

توجه به وضعیت پلاژ بانوان بوشهر، درخواست برای نصب پرچم ملی در شهر و انتقاد از عدم اجرای نمازخانه‌های پیش ساخته از جمله موضوعات مطرح شده در شورای شهر بوشهر بود.

از درخواست برای توجه به پلاژ بانوان تا ضرورت نصب پرچم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نشست صبح امروز شورای شهر بوشهر علاوه بر اینکه شاهد حضور تنی چند از شهروندان بوشهر بود اما در ادامه جلسه با موضوعات مختلفی از سوی اعضا دنبال شد.

درخواست یک عضو شورای شهر برای نصب پرچم ملی در سطح شهر

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر در جلسه شورای شهر پیشنهاد کرد تا شهرداری نسبت به نصب پرچم کشورمان در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر اقدام کند.

علیرضا آماره گفت: از آنجا که پرچم هر کشور نماد عزت و اقتدار است، از شهرداری می‌خواهم تا با نصب پرچم‌هایی سیمای شهری را زیبا کند.

وی با بیان اینکه نصب پرچم ملی تنها مختص ارگان‌های نظامی نیست، گفت: ابتدا باید درب ساختمان امیریه (ساختمان شورای شهر) پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوریم.

وی همچنین با انتقاد از رها شدن دکل بدون پرچم در کنار ساحل بوشهر گفت: بزرگترین پرچم کشورمان در کنار ساحل به اهتزاز درآمد، اما جانمایی نامناسب و مرغوب نبودن جنس پرچم موجب شد تا دوبار آن را تعویض کنند و سرانجام نیز دکل بدون پرچم رها شده است.

وی خواستار جابجایی این دکل به یکی از میادین سطح شهر شد.

آماره همچنین با پیشنهاد ایمان چارکی قائم مقام شهرداری بوشهر مبنی بر نصب تلویزیون در میدان امام مخالف بود و گفت: نصب تلویزیون تبلیغاتی چهره نازیبای شهر را نازیباترکرده و باید فکر دیگری برای بنرهای متعدد تبلیغاتی کرد.

عدم افتتاح نمازخانه‌های پیش ساخته‌ای که درب‌هایشان هنوز بسته است

عضو دیگر شورای شهر بوشهر نیز نسبت به عدم افتتاح نمازخانه‌های پیش ساخته در برخی نقاط شهر انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

مهرزاد آسایش، با بیان اینکه چند نمازخانه پیش ساخته‌ در برخی نقاط شهر توسط شهرداری تاسیس شده گفت: تاکنون درب آن نمازخانه‌ها بسته و مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی افزود: شهرداری باید هرچه سریع‌تر شرایط لازم برای استفاده شهروندان از این نمازخانه‌ها را فراهم کند و برنامه‌اش را برای پشتیبانی از نمازخانه‌های پیش ساخته به شورا اعلام کند.

به فکر پلاژ بانوان باشید

ندا عبدالله‌زاده عضو دیگر شورای شهر بوشهر نیز با بیان اینکه پلاژ بانوان در زمستان تعطیل شده است، گفت: می‌توان از این پلاژ به عنوان یک مکان تفریحی و اردوگاهی برای روزهای زمستانی دانش‌آموزان استفاده کرد.

وی افزود: این مکان سربسته بوده و حیف است میلیاردها تومان هزینه این پلاژ شده باشد اما غیر قابل استفاده بماند.

زهرا رضایی عضو دیگر شورای شهر نیز با بیان اینکه عده‌ای از خانم‌های ساکن در محلات اطراف شهرداری منطقه دو از این وضعیت ناراضی بودند، افزود: با شهردار منطقه دو صحبت کرده و خواهان این شدم که به فکر پلاژ بانوان در زمستان باشند. از آنها درخواست طرح کرده تا به شهرداری تحویل داده و منتظر عکس‌العمل شهرداری باشند.

بعد از شنیدن صحبت‌های رضایی، برزگرزاده و قادریان به شدت با حرف‌های وی مخالفت کرده و هر دو یک اتفاق نظر داشته و آن هم اینکه شهرداری نباید منتظر طرح از طرف مردم باشد و خود باید هر چه زودتر فکری اساسی بیاندیشد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول