اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت جودو و کوراش چناران خبر داد

حضور تیم امید چناران در لیگ دسته یک جودوی کشور

دبیر هیئت جودو و کوراش چناران گفت: با وجود فقدان حامی مالی، در لیگ دسته یک کشور شرکت می‌کنیم.

حضور تیم امید چناران در لیگ دسته یک جودوی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حسن رجبی اظهار داشت: قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته یک جودوی کشور 27 آبان با حضور 13 تیم در فدراسیون جودو و کوراش برگزار شد و هفته نخست این رقابت‌ها روز 13 آذرماه در سالن شهید‌افراسیابی تهران انجام خواهد شد.

وی افزود: تیم جودوی امید چناران با قرار گرفتن در گروه اول این رقابت‌ها، با تیم‌های رستوران شب‌های گلوبندک، امید خراسان شمالی، ملوان هرمزگان، هیئت جودوی مرکزی، باشگاه علی‌حیدر تهران و هیئت جودوی کرمانشاه هم‎گروه است.

رجبی به اشتیاق بالای جودوکاران چنارانی برای شرکت در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: حتی اعضای تیم حاضر شده‌اند بخشی از هزینه‌های رفت‌وآمد به رقابت‌های لیگ را خودشان پرداخت کنند.

وی با اشاره به قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص نگاه ویژه به جودوی چناران، عنوان کرد: امیدوارم با تحقق این امر و حضور قدرتمندانه در لیگ دسته یک کشور، شاهد شکوفایی بیش از پیش جودو و کسب افتخار برای ورزش استان باشیم.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول