اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان:

تصویب بودجه سالیانه اعضای کارگروه اجتماعی لرستان به فراموشی سپرده شده است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: تصویب بودجه سالیانه اعضای کارگروه اجتماعی لرستان به فراموشی سپرده شده است.

تصویب بودجه سالیانه اعضای کارگروه اجتماعی لرستان به فراموشی سپرده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد طهماسبی امشب در جلسه کارگروه اجتماعی استان لرستان در خرم‌آباد گفت: کارگروه اجتماعی 4 وظیفه مهم برعهده دارد که متأسفانه در ادوار گذشته یکی از این وظایف به فراموشی سپرده شده بود و علی‌رغم پی‌گیری‌ها این کار به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به اینکه تصویب بودجه سالیانه اعضای کارگروه توسط کارگروه یکی از این وظایف بوده که به فراموشی سپرده شده بود، ادامه داد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی دیگر از وظایف اجتماعی کارگروه است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگ و هنر در ادوار گذشته متأسفانه این کمیته دستاوردی نداشته است این در حالی است که توجه به موضوع فرهنگ و هنری در منطقه یکی از وظایف این کار گروه است.

طهماسبی با اشاره به اینکه توجه به ورزش و مسائل مربوط به آن یکی دیگر از وظایف کارگروه اجتماعی است، تصریح کرد: در این زمینه نیز متأسفانه در ادوار گذشته کارهای خوبی انجام نگرفته است.

وی با تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش لرستان، عنوان کرد: آموزش و پرورش لرستان در بدو گسترش کمیته مشاوره‌ای بوده است که آموزش و پرورش در این زمینه بیش از 150 نفر از مراکز مشاوره‌ای اعضای کارگروه اجتماعی لرستان را آموزش مجدد داده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان متذکر شد: در حوزه‌های کمیته‌های مشاوره‌ای باید تلاش کنیم امور فرهنگی را ساماندهی و نقش باورهای دینی و اعتقادات ولایی مردم که نقش برجسته‌ای خواهد بود را ساماندهی کنیم.

طهماسبی ابراز داشت: امیدواریم در فضای جدید که فضای تدبیر و امید نامگذاری شده است در قالب این کارگروه تصمیم‌های قابل‌توجهی گرفته شود و در بخش آسیب‌ها و چالش‌ها چاره‌اندیشی کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد:‌ ما در این راستا کارگروه را به عنوان یک نهاد تصمیم‌ساز می‌شناسیم که نیازمند حمایت‌های کارشناسان است و تصمیماتی که باید در کارگروه اجتماعی گرفته شود همه آنها باید کارشناسانه باشد.

لازم به ذکر است؛ اعضای کارگروه اجتماعی در این جلسه نکته‌نظرات خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول