اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع فعالان ستادهای مردمی دکتر روحانی مطرح شد

سلیمانی: من استاندار همه مردم چهارمحال و بختیاری هستم

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه من استاندار همه مردم استان هستم، گفت: در حالی که استاندار اصلاحاتی هستم، اما استاندار تفکر اصلاحات نشدم و برای همه جریان‌های معتدل و دلسوز جایگاه و مقام قائل هستم.

سلیمانی: من استاندار همه مردم چهارمحال و بختیاری هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسم سلیمانی عصر امروز در دیدار با ستادهای مردمی حسن روحانی در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: قرار گرفتن هر چیزی در جای خود مصداق اعتدال و عدالت است و هرچه غیر از آن باشد، تندروی نامیده می‌شود.

وی با بیان اینکه «اعتدال» شعار اصلی دولت یازدهم است، ادامه داد: اعتدال دستور صریح رئیس جمهور است و من به عنوان استاندار باید اقدامات و برنامه‌های خود را بر اساس آن قرار دهم.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت بهره‌گیری از همه نیروهای توانمند و کارآمد استان تأکید کرد و افزود: خط مشی من اعتدال است و در این راستا به تاسی از سخنان دکتر روحانی از اصولگرایان معتدل هم در پست‌های مدیریتی استان بهره می‌گیرم.

سلیمانی، سامان‌دهی معیشت مردم را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: این در حالی است که تحت تاثیر فشار احزاب و تشکل‌ها و قومیت‌ها نمی‎توان امور استان را به نحو درستی پیش برد و به معیشت مردم رسیدگی کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از همه فعالان سیاسی می‌خواهم که صبر پیشه کنند و بگذارند تا امور استان و انتصاب‌ها با آرامش و بی‌حاشیه فرایند خود را طی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه من استاندار همه مردم استان هستم، اظهار کرد: در حالی که من استاندار اصلاحاتی هستم اما استاندار تفکر اصلاحات نشدم و برای همه‌ی جریان‌های معتدل و دلسوز جایگاه و مقام قائل هستم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: استاندار یک استان باید جامع‌نگر باشد و در تقویت و حفظ وحدت و پیوند جریان‌ها و گروه‌های مختلف بتواند نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به شاخص‌های یک مدیر توانمند و کارآمد، گفت: در انتصاب مدیران استان تلاش می‌کنم تا افرادی انتخاب شوند که از کارایی، تخصص و تجربه لازم برخوردار بوده و به مشی اعتدال پای‎بند باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین در انتصاب نیروها و رشد و توسعه استان به توازن منطقه‌ای و آمایش سرزمین توجه ویژه‌ای دارم.

سلیمانی در پایان ایجاد وحدت و انسجام در استان را در اولویت برنامه‌های خود دانست و عنوان کرد: تلاش برای رشد و توسعه استان، جذب سرمایه‌گذار و انجام کارهای عمرانی و اقتصادی از دیگر این اولویت‌هاست.

انتهای پیام/68004/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول