اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رأی اکثریت اعضای مجمع

عزیزه تراز رئیس هیئت اتومبیلرانی اردبیل شد

در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل عزیزه تراز با کسب 18 رأی از 18 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

عزیزه تراز رئیس هیئت اتومبیلرانی اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که عصر امروز و با حضور نایب رئیس و دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و دوچرخه‌سواری در اردبیل برگزار شد، نایب رئیس و دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: کشور ما با داشتن 16 میلیون خودرو و صدور 36 میلیون گواهینامه و علاقمندان بیشمار جایگاه مناسب در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در جهان ندارد.

محمود رضایی تصریح کرد: بر همین اساس با برنامه‌های ویژه تلاش می‌کنیم این جایگاه را ارتقا دهیم تا رشته موتورسواری و اتومبیلرانی با رعایت تمامی موازین و مقررات به یک تفریح سالم تبدیل شود.

ایران میزبان مسابقات رالی (مِرک) در سال 94 است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس و دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطر نشان کرد: در همین راستا برای عضویت و میزبانی مسابقات رالی (مرک) که دومین رالی بزرگ خاورمیانه است، پیشنهاد دادیم که پس از برگزاری مسابقات کاندیداتوری این مسابقات در سال‌جاری در شیراز می‌توانیم میزبان مسابقات (مرک) در سال 94 باشیم.

رضایی اضافه کرد: بودجه فدراسیون محدود است با این حال فدراسیون برای بازسازی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی آزادی پنج میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کرده ‌است.

وی بیان کرد: کمبود منابع مالی از مشکلات اصلی فدراسیون و هیئت‌های استانی است که می‌توان با پخش زنده مسابقات، جلب تبلیغات، تعامل با بخش خصوصی و جذب حامیان مالی بخشی از مشکلات مالی را برطرف کرد.

در این جلسه اعضا مجمع، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون در سخنانی از زحمات اصغر عباسی رئیس قبلی هیئت استان قدردانی کردند.

نجفیان به عنوان رئیس کمیته ورزش صنعت آب و برق استان اردبیل انتخاب شد

با حکم معاون حقوقی، امور مجلس، پشتیبانی و نایب رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو داود نجفیان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به مدت یکسال به عنوان رئیس کمیته ورزش وزارت نیرو در استان اردبیل انتخاب شد.

در بخشی از متن این حکم چنین آمده است: «امید است با درایت و برنامه‌ریزی زمینه توسعه و گسترش ورزش در سطح کارکنان صنعت آب و برق و خانواده‌هایشان را در استان فراهم کنید.»

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول