اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در قم انجام می‌شود

اهدای نخستین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی تا ساعتی دیگر

نخستین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی تا ساعتی دیگر در مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در قم اعطا می‌شود.

اهدای نخستین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی تا ساعتی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پس از برگزاری روز نخست کنگره بین‌المللی علوم انسانی در تهران، مراسم اختتامیه این کنگره عصر امروز در موسسه علوم وحیانی اسراء آغاز شد. در این مراسم که آیت‌الله جوادی‌آملی حضور دارد پس از سخنرانی دکتر رفیعی دبیر همایش، آیت‌الله علیرضا اعرافی رئیس جامعة المصطفی العالمیه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

سخنرانی مسعود العالم چودری از کشور عمان، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان و سخنرانی آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه این کنگره بوده و در پایان نیز نخستین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به 2 دانشمند برجسته در عرصه داخلی و بین‌المللی اهدا خواهد شد.

دومین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در حالی روز گذشته کار خود را آغاز کرد که جمع کثیری از دانشمندان و صاحبان نظر در حوزه علوم انسانی از سراسر کشور و پنج کشور جهان شامل آلمان، کانادا، اندونزی، پاکستان و عمان حضور داشتند.

انتهای پیام/2258/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول