اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام تاکید کرد

استقبال گروه‌های مختلف از به‌کارگیری نیروهای معتدل در مسندهای مدیریتی

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: سرمایه بزرگ استقبال گروه‌های مختلف سیاسی و مردمی از به کارگیری نیروهای معتدل در مسندهای مدیریتی بزرگترین پشتوانه و موفقیت مدیریت ارشد در ایلام است.

استقبال گروه‌های مختلف از به‌کارگیری نیروهای معتدل در مسندهای مدیریتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پژمان مهدوی‌فر ظهر امروز در جریان دیدار با مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام اظهار داشت: هیچ‌کس با تغییر مدیریت‌ها در کلان استان ایلام مخالفت نداشته و همه به ویژه نخبگان جامعه این را حق دولت‌ها می‌دانند.

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: پایبندی به شعار اصلی دولت یعنی اعتدال و تدبیر باید در عزل و نصب‌ها مورد عنایت واقع شود.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته و در محافل سیاسی شنیده شد که تکلیف سه معاون استاندار ایلام تعیین شده است.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: طرح نام این افراد در محافل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان بارقه امید را در دل همگان روشن کرد.

مهدوی‌فر تصریح کرد: اعتدال، پاکدستی، تعهد و تخصص، مشروعیت اجتماعی و سیاسی و ... از جمله ویژگی‌های این افراد بود که منجر به استقبال مردم و گروه‌های سیاسی شد.

سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام گفت: امید است آهنگ دیگر تغییرات مدیریتی در استان نیز بر این منوال یعنی استفاده از نیروهای معتدل باشد تا مورد استقبال همگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: سرمایه بزرگ استقبال گروه‌های مختلف سیاسی و مردمی از به کارگیری نیروهای معتدل در مسندهای مدیریتی بزرگترین پشتوانه و موفقیت مدیریت ارشد استان در ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: سرعت در معارفه معاون‌های استاندار که تعیین تکلیف نهایی شده‌اند، مدیریت میانی استان را از برزخ مدیریتی خارج می‌سازد و این به نفع مردم و مسئولان ارشد استان نیز است.

انتهای پیام/2246/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول