اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

پایگا‌ه‌های ثابت و سیار جاده‌ای ویژه زمستان مستقر می‌شوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از اواخر آذر ماه تیم‌های امدادی ویژه زمستان ما در قالب پایگا‌ه‌های ثابت و سیار جاده‌ای آماده ارائه خدمت به حادثه‌دیدگان احتمالی می‌باشند.

پایگا‌ه‌های ثابت و سیار جاده‌ای ویژه زمستان مستقر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی ظهر امروز در نشست جمعی از امدادگران در اردبیل اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عزاداران و سوگواران آن حضرت را تحت پوشش امدادی قرار داد.

وی ادامه داد: 50 نفر از امدادگران در قالب هفت تیم خواهران و هفت تیم برادران با تجهیزات کامل امدادی به عموم مردم خدمات‌‌رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از استقرار چهار دستگاه خودرو و آمبولانس و یک دستگاه موتور‌سیکلت امدادی در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: ما به شکل کامل این آیین‌های عزاداری را زیر پوشش کامل امدادی بردیم تا در صورت بروز حوادثی نیروهای ما به کمک آسیب‌دیدگان بشتابند و در این ارتباط به 37 نفر خدمات متنوع ارائه شده است.

غیبی خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده شامل مصدومان سرپایی، ناراحتی قلبی و افت فشار خون بوده که امدادگران ما به موقع توانستند در این زمینه وارد عمل شده و به آسیب‌دیدگان و حادثه‌دیدگان مددرسانی کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ما برای ایام زمستان و تجهیز امدادگران در بخش‌های تخصصی مختلف از هم اکنون برنامه‌ریزی‌هایمان را آغاز کردیم و پیش‌‌بینی از اواخر آذر ماه تیم‌های امدادی ما در قالب پایگا‌ه‌های ثابت و سیار جاده‌ای بتوانند به حادثه‌دیدگان احتمالی خدمات ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت:‌ جمعیت هلال احمر در تمام مناسبت‌ها آمادگی ارائه خدمات به هموطنانمان را دارد که ما در این راستا سیستم گویای اطلاع‌رسانی خود را نیز فعال کردیم تا در سایه سامانه امداد امدادگران به سرعت و اولین فرصت در محل حادثه حاضر شوند.

انتهای پیام/62005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول