اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری مطرح کرد

افزایش آگاهی و بصیرت مردم برای حضور مقتدرانه در عرصه جنگ نرم

مدیر حوزه‌های علمیه افزایش آگاهی و بصیرت مردم برای حضور مقتدرانه و آگاهانه در عرصه جنگ نرم را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید مردم آگاهی‌های لازم را برای مقابله با دشمنان در داخل و خارج نظام کسب کنند.

افزایش آگاهی و بصیرت مردم برای حضور مقتدرانه در عرصه جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه بصیرت با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم‌ عزاداری سید‌الشهدا (ع) گفت: مردم انقلابی استان قم همواره با الگوبرداری از سیره اهل‌بیت (ع) در خط مبارزه با دشمنان حضور داشته‌اند و به وظیفه خود به بهترین شکل جامه‌عمل پوشانده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان در سال 88 برای ضربه زدن به نظام اسلامی یادآور شد: در 9 دی مردم انقلابی با حرکتی گسترده آگاهی و بصیرت خود را برای دفاع از نظام به دنیا نشان دادند و انقلاب نیروی تازه‌ای به خود گرفت.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به قیام مردم قم در 19 دی سال 56 خاطرنشان کرد: در واقعه 19 دی نیز شاهد اتحاد مردم و مراجع تقلید بودیم و این راهپیمایی و حرکت خودجوش موجب شد که همه مردم به دفاع از نظام اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) بپردازند.

وی با تاکید بر بزرگداشت 9 دی و 19 دی تاکید کرد: باید امسال در برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت خلاقانه وارد عمل شد.

حسینی‌بوشهری با اشاره به برخی تلاش‌ها مبنی بر اینکه گفته شود در فتنه 88 ضربه‌ای به انقلاب وارد نشد، عنوان کرد: بعد از جریان فتنه شاهد تغییر موضع دشمنان نسبت به انقلاب بودیم و این تغییر مواضع نشان می‌دهد که فتنه‌گران به پیکره نظام ضربه وارد کردند.

وی افزایش آگاهی و بصیرت مردم برای حضور مقتدرانه و آگاهانه در عرصه جنگ نرم را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید مردم آگاهی‌های لازم را برای مقابله با دشمنان در داخل و خارج نظام کسب کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه در پایان بر ضرورت معرفی 19 دی به عنوان یکی از جریانات مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول