اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 خبر داد

استقرار 40 پایگاه روبان آبی ویژه بیماران دیابتی در منطقه 20

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از استقرار و فعالیت پایگاه‌های غربالگری، اطلاع‌رسانی و سلامت همزمان با هفته ملی دیابت خبر داد.

استقرار 40 پایگاه روبان آبی ویژه بیماران دیابتی در منطقه 20

حبیب‌الله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ایستگاه‌های سلامت در 40 نقطه شهرری به منظور اطلاع‌رسانی و آموزش نحوه مدیریت بیماری دیابت مستقر شده‌اند و تا 3 آذر فعال هستند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به اهمیت ارتقای سلامتی شهروندان اشاره کرد و افزود: تشخیص اولیه، شناخت علائم، نحوه درمان و پیشگیری بیماری دیابت از مواردی است که مراجعه‌کنندگان نسبت به آن آگاهی پیدا می‌کنند و در نهایت به صورت نمادین با بستن روبان آبی به عضویت کمپین روبان آبی در می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این ایستگاه‌ها در روستاهای شهرری و در محدوده حریم مستقر شده‌اند تا ساکنین آن محدوده نیز از این خدمات بهره‌مند شوند، یادآور شد:  ایستگاه مترو شهرری، جوانمرد، علائین، تقی‌آباد، غنی‌آباد، دولت‌آباد، اقدسیه، دیلمان، شهادت، فیروزآبادی، صفائیه و... از جمله ایستگاه‌های سلامت هستند که در محل‌های پرتردد و کلیدی منطقه 20 نسبت به ارائه خدمات مشاوره‌ای و پزشکی اقدام می‌کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان اظهار داشت: برپایی همایش و کارگاه‌های آموزشی، تشکیل حلقه آبی در فرهنگسرای ولاء، غربالگری، توزیع بروشورهای آموزشی، تبلیغات محیطی و عضوگیری خانه‌های سلامت از دیگر اقدامات مدیریت شهری همزمان با هفته ملی دیابت است که با مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد و مدیران محله در سطح محله‌های منطقه 20 در حال اجراست.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول