اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری برتر نیشابوری:

تلاوت قرآن در کشور حرفه‌ای نیست

دارنده مقام نخست بیست ‌و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور سال جاری گفت: تلاوت قرآن در کشور ما حرفه‌ای نیست و اغلب قاریان درگیر کار و مشغله‌های زندگی هستند.

تلاوت قرآن در کشور حرفه‌ای نیست

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، علی قاسم‌‌آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حتی افرادی هم که به سطوح بالای تلاوت و عناوین بین‌المللی رسیده‌اند، درگیر کار و مشغله زندگی هستند و در کنار کار و زندگی به تلاوت قرآن می‌پردازند.

وی بیان داشت: همین که در محضر قرآن هستم، بزرگ‌ترین موفقیت را به‌دست آورده‌ام و خداوند این توفیق را نصیب همه خادمان قرآن کرده است.

قاری برتر نیشابوری و دارنده مقام نخست مسابقات کشوری قرائت نیرو‌های مسلح ادامه داد: باید قاریان ایرانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که هم به کار و زندگی خود برسند و هم در حوزه تلاوت قرآن کریم آماده بمانند.

قاسم‌آبادی که در نخستین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم موفق به کسب مدرک درجه دو تلاوت شده است، اظهار داشت: کسب مقام اول در مسابقات مختلف و طرح ارزیابی موضوعاتی است که ما در این دنیا برای خودمان درست کرده‌ایم و اینگونه اصطلاحات برای این دنیا است، زیرا مشخص نیست حضور در مسابقات چقدر پیش خدا اجر داشته باشد.

وی ادامه داد: همین که ما در محضر قرآن کریم هستیم نشانه این است که ما به بالاترین موفقیت دست پیدا کرده‌ایم.

قاسم‌آبادی خاطرنشان کرد: هدف اصلی من این است که قرآن کریم را با صوت خود ترویج کنم، البته کسب عنوان در مسابقات ممکن است سبب شود مردم بیشتر جذب شده و توجه بیشتری به قرآن کنند.

وی عنوان کرد: من تلاوت قرآن را نزد استادانی همچون قرایی، حسینی، مرحوم حسن تاملی و کاویانی آغاز کردم و پس از آن به نزد استادان مشهد مانند مسگری، فاطمی، روغنی و پناهی رفتم، همچنین دوره‌هایی را نزد خدام حسینی، قره‌شیخ‌لو، بنیادی و ابوالقاسمی در تهران گذرانده‌ام.

گفتنی است علی قاسم‌آبادی تاکنون 2 بار موفق به کسب مقام نخست مسابقات کشوری نیرو‌های مسلح و مقام ششم مسابقات سراسری قرآن کریم شده است.

انتهای پیام/2202/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول