اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

ارائه خدمات سریع‌تر ملاک اندازه‌گیری عملکرد پلیس است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: ملاک اندازه‌گیری عملکرد پلیس در ارائه خدمات سریع‌تر، کم‌هزینه‌تر و با کیفیت بالاتر در انجام ماموریت‌ها است.

ارائه خدمات سریع‌تر ملاک اندازه‌گیری عملکرد پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی امشب در جمع روسای پلیس‌های تخصصی استان، ارائه خدمات مناسب‌تر و توجه بیشتر به ارباب رجوع را از وظایف ضروری پلیس دانست.

وی احترام به ارباب رجوع را یک اصل خدشه‌ناپذیر خواند و تصریح کرد: پلیس با ارائه خدمات مضاعف به مردم درصدد کسب رضایت مردم و افزایش مشارکت آنها در ارتقای امنیت اجتماعی جامعه است.

فرمانده انتظامی گیلان، ارائه خدمات سریع‌تر، بهتر و کم هزینه‌تر و باکیفیت بالاتر را ملاک اندازه‌گیری عملکرد پلیس در انجام ماموریت‌ها ذکر کرد.

وی با بیان اینکه جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی از اولویت‌های کاری پلیس است، تصریح کرد: کسب نتایج مطلوب در ارائه خدمات به مردم در گرو فراهم ‎‎کردن منابع مورد نیاز است.

قائدرحمتی، ارائه آموزش‎های لازم و آزادی عمل همراه با مسئولیت‌‎پذیری و اعتماد متقابل به تمام افراد و ایجاد روح تفاهم، خلاقیت و تعهد در افراد را مهم دانست.

به گفته وی، رضایت مردم زمانی حاصل می‎شود که به صورت مؤثرتری منابع و فعالیت‎های مربوطه در قالب چرخه انجام کار مدیریت شود.

فرمانده انتظامی گیلان کسب اعتماد، اعتبار و مقبولیت پلیس را در صدق گفتار، رفتار و کردار دانست و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف خود باید برنامه‌ریزی کرده و از تجربیات دیگران کمک بگیریم.

انتهای پیام/2300/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول