اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی جم خبر داد

برداشت 60 هزار تن گوجه‌فرنگی در شهرستان جم

رئیس جهاد کشاورزی جم از برداشت 60 هزار تن گوجه‌فرنگی در شهرستان جم خبر داد.

برداشت 60 هزار تن گوجه‌فرنگی در شهرستان جم

عبدالنبی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای اراضی حاصلخیزی است و حجم بالایی از تولیدات کشاورزی استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد بارش‌های ارزشمندی در شهرستان جم بودیم که امیدوار هستیم شاهد تقویت منابع زیرزمینی و تامین آب مورد نیاز کشاورزان عزیز باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی جم خاطرنشان کرد: برداشت گوجه‌فرنگی در شهرستان جم آغاز شده و امیدوار هستیم امسال این محصول با کیفیت بالاتری نسبت به سال‌های گذشته به بازار عرضه شود.

یوسفی از برداشت 60 هزار تن گوجه‌فرنگی در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: بیش از 1500 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان جم زیر کشت گوجه‌فرنگی است و انتظار داریم در هر هکتار بیش از 40 تن محصول برداشت شود.

وی تاکید کرد: کشاورزان این شهرستان در سال جاری با استفاده از سیستم‌های نوین در راستای بهبود کیفیت محصول اهتمام می‌ورزند و انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس جهاد کشاورزی جم گفت: از همه امکانات و توانمندی موجود برای رشد و اعتلای کشاورزان جم اهتمام می‌ورزیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

یوسفی بیان داشت: ارائه تسهیلات به کشاورزان موجبات رضایت خاطر این قشر می‌شود و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

وی یادآور شد: فرماندار جم نیز نگاه ویژه‌ای به حوزه کشاورزی دارد و همواره از این قشر حمایت و پشتیبانی کرده است.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول