اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

محبت دنیا و اهل‌بیت(ع) در یک جا جمع نمی‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: جمع شدن محبت دنیا و اهل‌بیت(ع) در یک جا امکان ندارد.

محبت دنیا و اهل‌بیت(ع) در یک جا جمع نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه اخلاق کارکنان انتظامی و سپاه شهرستان ابهر عصر امروز در سالن بصیرت سپاه ناحیه برگزار شد.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) در تشریح زیارت عاشورا گفت: در این زیارت‌نامه به دوستی با اولیای دوستان خدا و دشمنی با دشمنان و قاتلین اهل بیت(ع) بیشتر تاکید شده است.

حجت‌الاسلام علی متین ادامه داد: در این زیارت‌نامه که خود حدیث قدسی است به قاتلین امام حسین(ع) و یارانش لعن و نفرین شده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که محبت دنیا در وجودشان ریشه بزند و جاه‌طلب باشند، آخرتشان تباه خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اضافه کرد: حب دنیا و مقام‌طلبی باعث شد عمر سعد مسئولیت قتل امام حسین(ع) را به عهده بگیرد هرچند که فرمانروایی و حکومت ری به وی واگذار شده بود.

این مسئول در ادامه به دو راهکار ایجابی و سلبی معیشت با ائمه اطهار اشاره کرد و گفت: راه سلبی آن است که انسان کاری کند که محبت دنیا از دلش خارج شده و محبت اهل بیت(ع) جایگزین آن شود.

متین با بیان اینکه جمع شدن محبت دنیا و اهل بیت در یک جا امکان ندارد، تصریح کرد: این امر به این دلیل است که محبت اهل بیت نور است و نور و ظلمت باهم در یک جا جمع نمی‌شوند.

انتهای پیام/73008/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول