اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور معادن و صنایع معدنی گیلان تأکید کرد

ضرورت ذخیره‌سازی سوخت دوم واحدهای صنعتی گیلان

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با توجه به فصل سرما و احتمال افت فشار گاز، واحدهای صنعتی برای ذخیره‌سازی سوخت دوم اقدام کنند.

ضرورت ذخیره‌سازی سوخت دوم واحدهای صنعتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کریم توکل‌نیا عصر امروز در نشست اداره امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اقدام برای ذخیره‌سازی سوخت دوم واحدهای صنعتی استان را مورد تأکید قرار داد.

وی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و احتمال افت فشار گاز، واحدهای صنعتی که قابلیت استفاده از سوخت جایگزین را دارند باید برای ذخیره‌سازی سوخت دوم اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: ذخیره‌سازی سوخت مربوط به واحدهایی است که امکان استفاده از سوخت دوم را دارند و یا قادر هستند در کوتاه مدت اقدام به تعبیه مشعل و مخازن سوخت جایگزین کنند.

به گفته وی، واحدهای تولیدی مذکور می‌توانند با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بخش اداره امور معادن و صنایع معدنی نسبت به انجام مراحل تخصیص سهمیه سوخت دوم اقدام کنند.

انتهای پیام/2300/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول