اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر صنعت:

انقلاب ایران به نماد مقاومت ملل آزادیخواه تبدیل شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی به مناسبت برگزاری کنگره گرامیداشت 284 شهید ذوب‌آهن گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود موانع و فراز و نشیب‌های بسیار در مقابل خود به نماد مقاومت ملل آزادی‌خواه تبدیل شده است.

انقلاب ایران به نماد مقاومت ملل آزادیخواه تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌رضا نعمت‌زاده در پیامی به کنگره گرامیداشت 284 شهید ذوب‌آهن گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود موانع و فراز و نشیب‌های بسیار در مقابل خود به نماد مقاومت ملل آزادی‌خواه تبدیل شده است و ایثار و جانبازی ایثار‌گران و صبر و شکیبایی خانواده‌های شهداء به عنوان دو رکن اساسی در بالندگی و راهبرد انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و امام خمینی (ره) به عنوان پرچمدار این دو رکن بوده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: سرعت فزاینده در گردش چرخه‌های صنعت گواه روشنی بر کوشش فعالانه و خستگی‌ناپذیر در جبهه کار و تلاش و تقویت بنیه اقتصادی کشور بوده و  نهضت الهی ملت ایران در بهمن 57 به رهبری امام خمینی(ره) به ثمر نشست و جمهوری اسلامی ام‌القرای جهان اسلام شد و بیداری اسلامی را برای ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد.

در بخش دیگری از این پیام تأکید شده است: در پرتوی هدایت و درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و به مدد لاله‌های سر برآورده از خاک ایمان راه به سوی سرمنزل نهایی می‌بریم و تلاشگران ذوب‌آهن در این برهه از زمان با تداوم راه شهدایشان توانستند از بزرگترین آزمون سرفراز بیرون آیند.

در پایان بیان شده است: این انقلاب شکوهمند در سه دهه گذشته در تمام فراز و نشیب‌ها توانست در مقابله با بی‌رحمانه‌ترین توطئه‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی مقاومت کند و با پشت سر گذراندن موانع گوناگون به نماد مقاومت سایر ملل آزادیخواه تبدیل شود.

انتهای پیام/63004/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول