اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج مهندسین استان اصفهان خبر داد

افتتاح کتابخانه بخش تخصصی پدافند غیرعامل در اصفهان

مسئول بسیج مهندسین استان اصفهان گفت: افتتاح کتابخانه تخصصی پدافند غیرعامل در اصفهان در هفته بسیج صورت می‌گیرد.

افتتاح کتابخانه بخش تخصصی پدافند غیرعامل در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید حمزه ظهر امروز در نشست خبری که در محل مرکز تربیتی، عقیدتی، سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان متولی بحث پدافند غیرعامل در بسیج جامعه مهندسین دو برنامه ویژه را به مناسب هفته بسیج در اصفهان برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: افتتاح کتابخانه بخش تخصصی پدافند غیرعامل یکی از این برنامه‌ها در آغاز هفته بسیج بوده و آموزش مجازی پدافند غیرعامل به عنوان برنامه دوم ما در این هفته است.

مسئول بسیج مهندسین استان اصفهان به دیگر برنامه‌های جامعه بسیج مهندسین اشاره و تصریح کرد: با حضور در نمایشگاه توانمندی‌های بسیج در حوزه‌های مختلف  برنامه‌های خود را ارائه می‌دهیم و دیدار و سرکشی با خانواده‌های شهید استان از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته بسیج محسوب می‌شود و مهندس شهید احمد دادخواه تهرانی به عنوان شهید شاخص استان در سال جاری است.

وی با اشاره به یکی از جمله‌های این شهید اضافه کرد: امروز حاکمان خودفروخته عراق را فرستاده‌اند و فردا دیگری را، پس جنگ برای ما تمام‌شدنی نیست و اگر روزی جنگ توپ و توپخانه تمام شود، جنگ را در چهره سیاسی، اقتصادی و سایر موارد به ما تحمیل می‌کنند که ظهور این جمله در حال حاضر و در این زمانه قابل مشاهد است.

حمزه تاکید کرد: مشاوره تخصصی در رشته‌های مختلف را در هفته بسیج انجام می‌دهیم و پس از هفته بسیج نیز درصدد هستیم تا تلفنی را در اختیار عموم مردم برای مشاوره مهندسی قرار بدهیم.

انتهای پیام/63020/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول