اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ برتر رقم خورد

چهارمین شکست صبای قم برابر پدیده ساری

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم پدیده ساری مغلوب شد.

چهارمین شکست صبای قم برابر پدیده ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تنها دو هفته از آخرین شکست تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال نوجوانان دانش فریدون‌کنار می‌گذشت که این تیم در هفته ششم این رقابت‌ها نیز یک شکست دیگر متحمل شد.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور میهمان تیم فوتبال پدیده ساری بود و در دیداری که چهار گل در بر داشت با اختلاف دو گل نتیجه را واگذار کرد تا برای چهارمین بار در این فصل با نتیجه‌ای پرگل شکست بخورد.

چهار شکست در 6 بازی انجام شده تا این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که این تیم وضعیت نامطلوبی در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر خواهد داشت و باید از هم‌اکنون به فکر فرار از خطر سقوط احتمالی به دسته پایین‌تر بود.

ششمین هفته از دور رفت بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با انجام چند مسابقه در گروه‌های مقدماتی پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال نوجوانان صبای قم مقابل پدیده ساری با حساب سه بر یک نتیجه را واگذار کرد.

در این مسابقه حساس تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در چهارمین بازی خارج از خانه خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نوجوانان کشور در شهر ساری میهمان تیم فوتبال نوجوانان پدیده این شهر بود که در پایان این میزبان بود که سه امتیاز را در خانه نگه داشت.

شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در حالی در این بازی حساس ناباورانه باختند که پیش از این در سه بازی به حریفان خود باخته بودند، یک بار با متین بابل مساوی کرده و در یک بازی نیز طعم پیروزی را چشیده بودند تا با احتساب این نتیجه از شش بازی چهار امتیاز در کارنامه داشته باشند.

مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌‌های کشور با حضور 24 تیم برگزار می‌شود، ضمن اینکه در سه گروه هشت تیمی بازی‌ها مرحله گروهی به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شوند تا چهره تیم‌‌های صعود‌کننده به مرحله بعد مشخص شود.

نوجوانان صبای قم در این گروه با تیم‌های مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد، سایپا مشهد، متین بابل، پدیده ساری، دانش فریدون‌کنار، مقاومت تهران و شموشک گلستان همگروه هستند و در بازی آتی خود باید به مصاف تیم فوتبال مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد بروند.

انتهای پیام/2258/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول