اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

200 هزار نفر در سامانه بسیج سمنان سامان‎دهی شده‌اند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان گفت: در حال حاضر، 200 هزار نفر در سامانه بسیج به عنوان بسیج فعال و عادی ثبت و ضبط شده‌اند و این افتخاری بزرگ برای استان سمنان است.

200 هزار نفر در سامانه بسیج سمنان سامان‎دهی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در دیداری که در آستانه هفته بسیج مستضعفان با حضور جمعی از پاسداران و بسیجیان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، بیان کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب به دستور مقام معظم رهبری، تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج بود که در پنج آذر سال 1358 توسط بنیان‎گذار بزرگ انقلاب بنیان‎گذاری شد.

وی با بیان اینکه اگر بسیج نبود شاید انقلاب و نظام هم نبود، افزود: در هفته بسیج امسال دیدار با مقام معظم رهبری و اجتماع 50 هزار نفری فرماندهان بسیج سراسر کشور با هدف تجدید بیعت با ولایت از مهم‎ترین برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان اظهار کرد: تا خون در رگ‎های‎مان جریان دارد، در مسیر ولایت و امامت گام برخواهیم داشت و در این راه ثابت قدم خواهیم ماند.

استادحسینی با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان سمنان بسیجی هستند،‌ گفت: در حال حاضر، 200 هزار نفر در سامانه بسیج به عنوان بسیج فعال و عادی ثبت و ضبط شده‌اند و این افتخاری بزرگ برای استان سمنان است.

افراد بی‌بصیرتی همچون عمر سعدها به اسلام ضربه زدند

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر بصیرت‌افزایی و هوشیاری گفت: اگر بصیرت نباشد، افرادی همانند عمر سعدها ممکن است به اسلام ضربه بزنند.

حجت‏الاسلام جعفر رعایتی ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم‌الحرام اظهار کرد: بسیج یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند بود که به وسیله امام خمینی (ره) عرضه شد.

وی افزود: باز هم در محضر شما این را اغراق می‌کنیم که در راه شهدا و ولایت قدم برمی‌داریم و امیدواریم با تجربیات به دست آمده بتوانیم راه را بهتر از همیشه ادامه دهیم و در این راه ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول