اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پلی‎کلینیک تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) سمنان:

طرح توسعه پلی‎کلینیک به دی‎کلینیک در آینده‌ای نزدیک عملیاتی می‌شود

مدیر پلی‎کلینیک تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) سمنان گفت: طرح توسعه کلینیک به دی‎کلینیک نیز با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح در مرحله تأیید نقشه و طراحی است و در آینده‌ای نزدیک عملیاتی می‌شود.

طرح توسعه پلی‎کلینیک به دی‎کلینیک در آینده‌ای نزدیک عملیاتی می‌شود

جعفر دیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، به ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های پلی‎کلینیک تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان سمنان پرداخت و اظهار کرد: پلی‏کلینیک تخصصی خاتم‎الانبیا (ص) سمنان بعد از گذشت 28 سال با تلاش و کوشش عناصر تشکیل‎دهنده اولیه بهداری سپاه سمنان و با همت مسئولان و فرماندهان در دوره‏های متمادی به مرحله‏ای رسیده است که با یک فضای مناسب و تجهیزات و امکانات بسیار خوب مورد توجه و اعتماد بسیجیان و عموم مردم است.

وی افزود: پزشکان متخصص نیز در رشته‏های متعدد عنایت ویژه‏ای به این مرکز داشته و نسبت به حضور در این مرکز و ویزیت و ارائه خدمات به بیماران اهتمام می‏کنند.

مدیر پلی‎کلینیک تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان سمنان بیان کرد: وجود بخش‏های مهم و فعالی مانند آزمایشگاه تخصصی، رادیولوژی و سونوگرافی، فیزیوتراپی، دندان‎پزشکی عمومی و تخصصی، کلینیک قلب با انجام اکو و تست ورزش، کلینیک گوارش با انجام آندوسکوپی و بخش‏های دیگر باعث توجه پزشکان به این مرکز شده و عموم مردم تمایل بیشتری به دریافت خدمات از این مرکز دارند.

دیابی عنوان کرد: ارگان‏ها و ادارات، بانک‏ها و شرکت‏ها نیز عمدتاً با توجه به امکانات جامع موجود، برنامه چکاپ و معاینات ادواری کارکنان خود را در این مرکز انجام می‏دهند.

وی خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته طرح توسعه و بهسازی این مرکز با ساخت مکان جدید آزمایشگاه به فضایی در حدود 250 مترمربع همراه با تجهیز امکانات و دستگاه‏های تخصصی و بهسازی بخش رادیولوژی و سونوگرافی با فضایی در حدود 100 مترمربع انجام و آماده ارائه خدمات شد.

مدیر پلی‎کلینیک تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان سمنان گفت: در حال حاضر، بیش از 55 نفر پزشک متخصص و فوق‎متخصص در تخصص‏های مختلف بیش از 20 نفر دندان‎پزشک عمومی و متخصص، قریب هشت نفر پزشک عمومی و 15 نفر کارشناس ارشد و کارشناس در رشته‏های مختلف مامایی، شنوایی‎سنجی، بینایی‎سنجی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، روان‎شناسی، تغذیه و ... با این مرکز همکاری دارند.

دیابی بیان کرد: در طی شش ماهه اول سال جاری قریب 205 هزار و 760 نفر به این مرکز مراجعه کرده که از این تعداد 31 هزار نفر از کارکنان و خانواده‏های و سه هزار و 700 نفر با عضویت بسیجی پذیرش شده‏اند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر، سعی شده با افزایش پزشکان متخصص در رشته‏های مختلف، بهبود در کمیت و کیفیت آزمایش‏های تخصصی، توسعه بخش رادیولوژی و سونوگرافی، افزایش تعداد دندان‎پزشکان و ارائه خدمات مطلوب در این زمینه‏ها رضایت‏مندی بیشتری برای مراجعان به ویژه همکاران و خانواده‏های آنها ایجاد شود.

مدیر پلی‎کلینیک تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان سمنان گفت: طرح توسعه کلینیک به دی‎کلینیک نیز با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح در مرحله تأیید نقشه و طراحی است که در صورت طی شدن مراحل قانونی آن در اسرع وقت کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

دیابی از دیگر فعالیت‌های پلی‎کلینیک خاتم‎الانبیا (ص) را ایجاد سامانه پیامک به شماره 3000617961 جهت ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مراجعان و نیز ارسال پیام‏های فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی به مناسبت‏های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، دهه مبارک فجر عنوان کرد.

وی افزود: تشکیل دو حلقه صالحین، برگزاری جلسات ویژه احکام خواهران با حضور استاد حوزه عصمتیه سمنان و تعظیم شعائر اسلامی در اعیاد و شهادت ائمه (ع) با نصب بنر و برگزاری مراسمات ویژه آن ایام از دیگر فعالیت‌های پلی‌کلینیک خاتم‎الانبیا (ص) است.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول