اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان سمنان:

پیام نهضت عاشورا، لبیک به ولایت است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: لبیک به ولایت و امر به معروف و نهی از منکر مهم‎ترین هدف نهضت عاشوراست.

پیام نهضت عاشورا، لبیک به ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‎الاسلام معصوم منصورسمایی پیش از ظهر امروز به اتفاق تنی چند از مسئولان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان در فرودگاه شاهرود حضور یافت و با مأموران پلیس مستقر در فرودگاه دیدار و گفت‎وگو کرد.

وی در این دیدار که در نمازخانه فرودگاه شاهرود برگزار شد، طی سخنانی لبیک به ولایت را پیام نهضت عاشورا خواند و از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان هدف اصلی قیام اباعبدالله الحسین (ع) یاد کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان امر به معروف و نهی از منکر را از مبانی اساسی اسلام در تحقق جامعه دینی برشمرد و اظهار داشت: همه باید به اجرای صحیح این موضوع کمک کنند.

منصورسمایی به برگزاری باشکوه آیین عزاداری سید و سالار شهیدان در جای جای استان سمنان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: باید در عزاداری‎ها، اقامه امر به معروف و جلوگیری از وقوع منکر مدنظر باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان تقویت و ترویج اصول اخلاقی و ارزشی در برنامه‎های ماه محرم و صفر را مورد تأکید قرار داد.

قبل از سخنرانی منصورسمایی، زیارت پرفیض عاشورا قرائت شد و شرکت‎کنندگان در جلسه بر مصائب آن حضرت سوگواری کردند.

انتهای پیام/2249/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول