اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمیرم در مجلس:

رها کردن مسکن مهر معضل اجتماعی به وجود می‌آورد

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اگر بخواهند طرح مسکن مهر را رها کنند، یک معضل اجتماعی به وجود می‌آید.

رها کردن مسکن مهر معضل اجتماعی به وجود می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسکن مهر از بزرگترین طرح‌های مربوط به مسکن در برهه بعد از انقلاب اسلامی است، این طرح که بیشتر در شهرهای کوچک مورد استقبال قرار گرفته در شرایط کنونی با مشکلاتی مواجه شده است و به طور مثال در شرایطی که کار ساخت واحدها در برخی مناطق به اتمام رسیده اما تحویل آنها به متقاضیان به‌ دلیل نبود امکانات اولیه زندگی نظیر آب، برق و گاز به تعویق افتاده است و در هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر عدم تخصیص اعتبار به واحدهای باقی مانده به گوش می‌رسید.

در همین ارتباط سکینه عمرانی نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دولت در ارتباط با مسکن مهر رویکردهای مختلفی اتخاذ کرده، یک بار گفته ادامه می‌دهیم، یکبار می‌گوید ادامه نمی‌دهیم و بار دیگر می‌گوید با روش دیگری ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مراجعان از لغو وام مسکن مهر خبر می‌دهند، تاکید کرد: این موضوع را در چند روز آینده پیگیری می‌کنم.

عضو مجمع نمایندگان اصفهان افزود: سرگردانی مردم در این امر مشکلات بسیاری برای مردم به وجود آورده است.

وی با بر شمردن ابعاد مختلف طرح مسکن مهر ادامه داد: مسئولان اگر بخواهند این طرح را رها کنند، یک معضل اجتماعی به وجود می‌آید.

عمرانی افزود: حداقل کار این است که مواردی که نیمه تمام است و تعهد داده شده را به اتمام برسانند.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در سمیرم تاکید کرد: در شرایط کنونی این طرح به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است چون در ابتدای این طرح به متقاضیان گفته شده بود که با مبلغی بسیار اندک می‌توانند صاحبخانه شوند و عده‌ای هم در همین راستا با فروش مایحتاج ضروری خود مثل اسباب و اثاثیه منزل، پول مورد نظر را تهیه کردند که در ادامه کار با افزایش هزینه‌ها و مشکلات پیش آمده طرح نیمه کاره رها شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی در پایان افزود: در نتیجه این مشکلات، هم اکنون انبوهی از داوطلبان مسکن مهر وجود دارند که نمی‌توانند آورده ادامه کار را تقبل کنند.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول