اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارزش 103 میلیون دلاری اتفاق افتاد

رشد 18.5 درصدی تجارت چمدانی در آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: تجارت چمدانی در صادرات غیرنفتی استان سهم بسزایی دارد به طوری که در هفت ماهه اول سال جاری 2.3 درصد از صادرات غیر نفتی استان به تجارت چمدانی اختصاص دارد.

رشد 18.5 درصدی تجارت چمدانی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ارزش صادرات تجارت چمدانی در هفت ماهه امسال 103 میلیون و 800 دلار بود که نسبت به مدت مشابه در سال 91 از رشد 18.5 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به دیدگاه جدید حاکم بر توسعه اقتصادی و تجاری در کشور و ایجاد موج امیدواری در حوزه تولید و تجارت اضافه کرد: ایجاد فضای تعامل در سطح بین‌المللی و توسعه روابط تجاری می‌تواند مسیر را برای صادرکنندگان و فعالین اقتصادی هموار کند.

عظمایی با بیان اینکه تجارت خوب می‌تواند از تولید پشتیبانی کند، افزود: با ایجاد روابط منطقی در سطح وسیع با دنیا، می‌توانیم روابط تجاری را توسعه دهیم و از این مسیر توانمندی استان کشور را ارتقاء بخشیم.      

وی خاطر نشان کرد: در هفت ماهه اول سال جاری مقدار 693 هزار و 80 تن انواع کالا به ارزش 597 میلیون و 133 هزار و 100 دلار از طریق گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده است.

انتهای پیام/60002/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول