اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

آغاز واگذاری زمین در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: واگذاری زمین برای متقاضیان استقرار در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه آغاز شده است.

آغاز واگذاری زمین در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه

حامد روشن‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شرکت‌های متخصص در زمینه مشاوره‌های تحقیق و توسعه، آموزشی، فرمولاسیون، آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع، فناوری اطلاعات، فنی و تکنولوژیکی با گرایش صنایع غذایی و الکترونیک از واجدین شرایط استقرار در این شهرک هستند.

وی ابراز داشت: صاحبان ایده که به منظور تجاری‌سازی ایده‌های خود احتیاج به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داشته و واحدهای فن‌آور تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان که محصولات جدید و با فناوری و ارزش افزوده بالا تولید می‌کنند نیز امکان استقرار در شهرک فناوری را دارند.

روشن‌منش با بیان اینکه شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه ماهیتی متفاوت با سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارد، یادآور شد: توسعه فرهنگ کارآفرینی و به کارگیری مکانیزم‌های انگیزشی برای رشد از اهداف این شرکت است.

وی توسعه و ارتقای واحدهای فن‌آور، ایجاد فضایی برای رشد خلاقیت و توسعه تکنولوژی SME‌، کاهش ریسک موسسات نوبنیاد با کمک به جذب نهادهای اولیه و افزایش اقتدار ملی از فرآیند تحقیق و توسعه تکنولوژیکی را از دیگر اهداف ایجاد این شهرک برشمرد.

روشن‌منش با بیان اینکه واحدهای خواهان استقرار در این شهرک باید شرایط خاصی را داشته باشند، یادآور شد: نخستین مرحله واگذاری مراجعه به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی و ارائه درخواست کتبی درخواست زمین است.

وی ادامه داد: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و اخذ تأییدیه معاونت صنایع کوچک سازمان متبوع مراحل قانونی واگذاری زمین طی می‌شود.

روشن‌منش عنوان کرد: این شهرک شامل مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیق و توسعه، مرکز رشد، مرکز آموزشی، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، نمایشگاه و مراکز عمومی و خدماتی خواهد بود.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی مستقر در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه مراجعه کنند.

شایان ذکر است شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه در کیلومتر یک جاده جانوسلو (کوه سیر) به مساحت 32 هکتار ایجاد شده و برج خدمات مهندسی و کسب و کار این شهرک نیز در فروردین ماه امسال به بهره‌برداری رسیده است. 

انتهای پیام/61005/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول