اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر کرج:

گره‌های ترافیکی استان البرز بدون کار فرهنگی باز نمی‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: گره‌های ترافیکی مرکز استان البرز بدون کار فرهنگی باز نمی‌شود.

گره‌های ترافیکی استان البرز بدون کار فرهنگی باز نمی‌شود

مریم قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف از جمله بالا رفتن جمعیت، رشد چشم‌گیر مهاجرت و افزایش استفاده از وسایل نقلیه شخصی شاهد معضلات ترافیکی زیادی در مرکز استان البرز بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: همجواری کرج با تهران و سرازیر شدن جمعیت پایتخت به مرکز استان البرز زمینه بروز مشکلات بسیاری را برای این شهرستان به ویژه در حوزه حمل و نقل فراهم کرده است و شورای چهارم و شهرداری یکی از اولویت‌های خود را رفع این مشکل قرار داده است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که چه اقداماتی برای کنترل ترافیک انجام خواهد شد، گفت: بخشی از کار مربوط به تجهیز حمل و نقل عمومی است که در این زمینه برنامه‌هایی در دست اجرا داریم و امیدواریم با تلاش بیشتر شهرداری و سازمان‌های مربوطه و همچنین حمایت‌های شورای شهر بتوانیم اعتبارات مالی خوبی به این بخش اختصاص دهیم.

قهرمانی ادامه داد: همچنین شورای شهر آمادگی دارد در حوزه قوانین اگر احساس شود که بخش‌هایی از کار نیاز به بازنگری و اصلاح دارد زمان مناسبی به این مهم اختصاص داده و مشکلات قانونی را با برخی اصلاحات رفع کند.

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که رفع مشکلات در حوزه حمل و نقل در کنار مسائلی که گفته شد، نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و در این حوزه باید نهادهای متولی امور فرهنگی، آموزشی و به ویژه رسانه‌ها همراهی‌ و تعاملات لازم را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: به طور قطع بدون کار فرهنگی نمی‌توانیم در حوزه کنترل ترافیک و اصلاح فرهنگ ترافیکی کرج به نتیجه مطلوب دست ‌یابیم و در این حوزه نقش مهم و اساسی بر عهده نهادهای آموزشی، فرهنگی و سپس رسانه‌ها است.

قهرمانی در پایان گفت: در صورت تعامل و همراهی نهادهای اجرایی و نظارتی با رسانه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در آینده نزدیک می‌توانیم بخش مهمی از معضلات ترافیکی کرج را برطرف کنیم.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول