اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود

شناسایی 4 رینگ ترافیکی برای احداث در ارومیه

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: در بعد روان‌سازی ترافیک با نگرش کلان نسبت به شناسایی چهار رینگ و بیش از 11 کریدور در محدوده شهر بررسی و اقدام شده است.

شناسایی 4 رینگ ترافیکی برای احداث در ارومیه

نادر صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با عنایت به تفکر توسعه شهر ارومیه در عصر حاضر، تاثیرات تکنولوژی‌های روز و تغییرات شتابنده در حوزه فناوری، مدیریت شهری را بر آن داشته تا در توسعه شهر ارومیه دست به تدبیر ببرد.

وی افزود: شهرداری با پرداخت تفکرات نوین و توجه به نگرش‌های جدید به خصوص مدیریت استراتژیک که زاییده تفکر ارگانیکی است در جهت روان سازی ترافیک ارومیه دست به اقدام زده است.

صفری تصریح کرد: تفکر راهبردی توسعه شهر ارومیه در حال شکل‌گیری است و بر این اساس در بعد روان سازی ترافیک با نگرش کلان نسبت به شناسایی چهار رینگ و بیش از 11 کریدور در محدوده شهر بررسی و اقدام شده است.

وی خاطرنشان کرد: 150 کیلومتر از مسیر رینگ‌ها و کریدورهای شناسایی شده به ثبت مختصات محیطی و عینی در دسترس قرار گرفته‌اند.

صفری اظهار داشت: تاثیرات این اقدام‌ها تا حدی مهم است که با احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و تعریض راه‌ها شاهد افزایش بعد فیزیکی راه‌ها و روانی ترافیک خواهیم بود.

وی در خصوص روان‌سازی ترافیک محدوده بیرونی شهر، افزود: در این راستا نسبت به شناسایی و راه‌اندازی کمربند بیرونی شهر ارومیه نیز اقدام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: کمربند بیرونی شهر ارومیه در طول 33 کیلومتر و حداقل با پنج تقاطع غیرهمسطح شناسایی و نسبت به انجام عملیات تکمیلی آن اقدام شده است.

وی ابراز داشت: در جهت روان سازی ترافیک شهر ارومیه در کمربند بیرونی شهر که آخرین و مهم‌ترین رینگ محسوب می‌شود در صدد استقرار بزرگراه با باندهای تندرو و کندرو هستیم که با توجه به توپوگرافی محلی گزینه‌هایی همچون پل‌های کابلی و تونل از گزینه‌های انتخابی و شاخص این طرح است.

صفری در خصوص کریدورها تصریح کرد: براساس مطالعات و طراحی‌های که انجام گرفته حدود 10 کیلومتر از باندهای زیر ساخت به باند کندرو تبدیل خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: میزان حجم فعالیت‌های شهرداری از لحاظ وسعت، حجم و ریالی غیر مقایسه با سال‌های گذشته است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال اقدامات شهرداری بیش از 446 میلیارد هزینه در بر داشته باشد.

انتهای پیام/61007/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول