اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد

جزئیات دیدار شهردار و اعضای شورای شهر قم با معاون اول رئیس جمهور

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم با معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: اسحاق جهانگیری به‌زودی برای بازدید از پروژه‌های شهری به قم سفر می‌کند.

جزئیات دیدار شهردار و اعضای شورای شهر قم با معاون اول رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص دیدار شهردار و برخی از اعضای شورای شهر قم با معاون اول رئیس جمهور گفت: طبق هماهنگی که صورت گرفته بود دیداری روز گذشته با اسحاق جهانگیری انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه درخواست‌هایی از سوی شهردار و اعضای شورای شهر قم مطرح شد که معاون اول رئیس جمهور نیز در خصوص موارد مطرح شده قول مساعدت داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: جهانگیری ابراز امیدواری کرد که بعد از انتخاب استاندار جدید قم حتماً سفری به قم داشته و از پروژه‌های شهری قم بازدید کند.

وی خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهور همچنین برای بلوار پیامبر اعظم و کمک در بازپرداخت اوراق مشارکتی که شهرداری به فروش رسانده است و همچنین کمک به متروی قم قول مساعد داد.

ذاکریان بحث مترو را یکی از دغدغه‌های جهانگیریان در کلان‌شهرها دانست و یادآور شد: قرار است جلسه‌ای با کلان شهرها برای پروژه‌های مترو برگزار شود که تا پایان دولت یازدهم تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

وی همچنین از ارائه نامه‌ها و درخواست‌های دیگری به معاون اول رئیس جمهور در این جلسه خبر داد و قرار گرفتن پروژه‌های قم در لیست فاینانس چین را از جمله این درخواست‌ها ذکر کرد و تاکید کرد: جهانگیری در این زمینه قول مساعد داد تا این موضوع را در جلسه شورای اقتصاد پیگیری کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر در پایان گفت: در مجموع جلسه خوبی بود که امیدواریم ثمرات خوبی برای قم داشته باشد.

انتهای پیام/78010/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول