اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

برنامه‌ریزی ویژه برای خدمات‌رسانی به زائران در دهه آخر صفر

فرماندار مشهد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال کاهش مشکلات زائران امام رضا (ع) به ویژه در دهه آخر صفر هستیم.

برنامه‌ریزی ویژه برای خدمات‌رسانی به زائران در دهه آخر صفر

حسن موحدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص خدمات‌رسانی به زائران و هیئت‌هایی که در ماه‌های محرم و صفر به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، اظهار کرد: با توجه به خیل زائران امام رضا (ع) که در ایام محرم و صفر به مشهد مقدس مشرف می‌شوند به ویژه زائران و هیئت‌هایی که در دهه اول محرم و در دهه آخر صفر از اطراف و کل کشور و حتی از کشورهای خلیج فارس به مشهد می‌آیند اقدامات زیادی برنامه‌ریزی شده است اما به دلیل کثرت زائران نمی‌توانیم تمام آن خدمات را به نحو شایسته‌ ارائه دهیم.

وی افزود: زائران و هیئت‌هایی که در این ایام به مشهد مشرف می‌شوند مشکلاتی دارند اما سعی ما در به حداقل رساندن این مسائل و کاهش معضلات زائران است به ویژه در بخش‌های بهداشت، رفت و آمد، امنیت و نیازمندی‌های عمومی با برگزاری جلسات متعدد سعی در مساعدت و یاری زائران امام رضا (ع) داریم.

موحدیان با اشاره به اینکه ستادی به نام ستاد ساماندهی امور زائران و تسهیلات زائران داریم، اضافه کرد: جلسه‌ای در دو هفته قبل با حضور ارگان‌های مختلف استان در راستای رفاه و خدمات‌رسانی به زائران تشکیل شده است.

وی در پایان با بیان اینکه دو موضوع در مورد زائران دهه آخر صفر مطرح است، گفت: در دهه آخر صفر یک موضوع کلیت زائران امام رضا (ع) بوده و موضوع مطرح دیگر زائران پیاده است که امیدواریم در بحث خدمات‌رسانی به هر دو گروه زائران با برگزاری جلسات، رفاه را افزایش داده و مشکلات را کاهش دهیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول