اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی مطرح کرد

برخورداری از بخشودگی بهره‌برداری زمین در شهرک‌های خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نحوه بخشودگی حقوق انتقاع و بهره‌برداری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به موجب اشتغالزایی را اعلام کرد.

برخورداری از بخشودگی بهره‌برداری زمین در شهرک‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی‌‌، محمدرضا باقری در این زمینه توضیح داد: متقاضیان در صورت دریافت و ارائه پروانه بهره‌برداری حداکثر 12 ماه از زمان انعقاد قرارداد از ارگان‌های ذی‌ربط مطابق ظرفیت محصولات تولیدی مندرج در جواز تاسیس، ارائه بیمه کارکنان از سازمان تأمین اجتماعی برای هر اشتغال ایجاد شده، معادل نیم درصد بخشودگی در قیمت حق بهره برداری از زمین و تأسیسات تا سقف 50 نفر برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت :سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با ارائه جدول زمان‌بندی اجرای طرح در زمان عقد قرارداد‌، نداشتن تخلف از ضوابط ساخت و ساز و ارائه پایان کار ،پرداخت به موقع اقساط در سررسیدهای تعیین شده در قرارداد ،رعایت حداقل زیربنای احداثی در عرصه تخصیصی ، مشمول 5 درصد بخشودگی دیگر نیز خواهند شد.

وی اعطای تشویقات به سرمایه‌گذاران را عامل مهمی در توسعه صنعتی دانست و یادآور شد: اجرای دستورالعمل تشویقات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، علاوه بر جذب و تشویق متقاضیان به سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، موجب حمایت از واحدهای تولیدی مستقر و توسعه پایدار صنعتی منطقه می شود.

باقری گفت: استان خراسان شمالی هم اکنون دارای 14 شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی مصوب  به مساحت بیش از هزار و 400 هکتار می‌باشد.

انتهای پیام/63002/‌ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول