اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابخانه 13 آبان برگزار می‌کند

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرری

مدیر کتابخانه 13 آبان از برگزاری همایش و کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر در این کتابخانه خبر داد.

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جهانگیر رهبری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد در جنوب تهران خبر داد و گفت: این همایش با همکاری و حضور افراد تاثیرگذار محله 13 آبان در این کتابخانه برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان اظهار داشت: در این همایش افراد تاثیرگذار محله از جمله مدیران مراکز و ساختمان‌ها و ... پس از فراگیری آموزش‌های لازم در راستای پیشگیری از اعتیاد گروه‌های هدف در جامعه از جمله جوانان به فعالیت‌های تبلیغی می‌پردازند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بیشترین جمعیت معتادین در گروه سنی 25 تا 35 سال هستند که ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد برای این گروه سنی در جامعه یک ضرورت است.

رهبری افزود: با توجه به گرایش جوانان در سنین پایین ضروری است اطلاع‌‌رسانی مناسب به خانواده‌ها در این زمینه صورت گیرد.

رهبری در ادامه ذکر کرد: خانواده باید از علائم، عوارض و انواع مواد مخدر و همچنین راهکارهای اصولی در کاهش اعتیاد به موادمخدر با فراهم‌سازی بسترهای مناسب در خانواده‌ها آگاه باشند.

مدیر کتابخانه 13 آبان بیان کرد: ایجاد فضای صمیمی و گرم در خانواده‌ها،‌ رفاقت و صمیمت با فرزندان در کاهش آسیب‌ها و گرایش جوانان به فضاهایی که آینده آنها را تهدید می‌کند موثر است و در این کارگاه‌ها سعی می‌شود این اصول به شهروندان آموزش داده شود.

رهبری با اشاره به محور اصلی برگزاری این همایش ذکر کرد: روش‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد در محیط‌های آموزشی، نقش خانواده در پیشگیری اولیه از اعتیاد، روش‌های پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های کاری، روش‌های پیشگیری از اعتیاد در محله‌ها و نقش رسانه‌های دیداری، نوشتاری، شنیداری، و الکترونیک در پیشگیری از اعتیاد از محورهای اصلی برگزاری این همایش است.

وی در ارتباط با این برنامه افزود: این همایش به همت کتابخانه 13 آبان و با مشارکت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ناحیه 3 منطقه 20 و مدیر محله 13 آبان برگزار می‌شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان تصریح کرد: همایش و کارگاه پیشگیری از مواد مخدر و آشناسازی با مواد مخدر ویژه افراد تاثیرگذار محله از جمله مدیران مدرسه 29 آبان ماه ساعت 10 الی 12 در کتابخانه 13 آبان برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به کتابخانه 13 آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک 4 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول