اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گناباد خواستار شد

گسترش آموزش‌های مهارتی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

فرماندار شهرستان گناباد گفت: گسترش آموزش‌های مهارتی اقدامی موثر در سطح شهرستان است که اجرای آن برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ضرورت دارد.

گسترش آموزش‌های مهارتی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه آموزش‌های مهارتی و هماهنگی بین‌دستگاهی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: گسترش آموزش‌های مهارتی یک اقدام مؤثر در سطح شهرستان است.

وی بر اجرای بیشتر این آموزش‌ها برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تاکید کرد.

این مسئول تصریح کرد: حمایت لازم از آموزشگاه‌های آزاد باید توسط بخش‌های دولتی صورت گیرد و دوره‌های آموزشی به آموزشگاه‌ها واگذار شود.

صفایی اضافه کرد: دانشگاه‌ها، ادارات و مؤسسات دولتی برای برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی باید قبلاً هماهنگی لازم را با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به عمل آورند.

وی گفت: جلسات شورا باید هر 3 ماه یک‌بار در سطح گسترده برگزار شود و دانشگاه‌ها نسبت به معرفی رابط تام‌الاختیار به مرکز آموزش فنی و حرفه ای اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیشنهاد ایجاد مراکز مشاوره‌ای در دانشگاه‌های پیام نور، پارس رضوی، دانشکده فنی و حرفه‌ای و مجتمع آموزش عالی این شهرستان باید توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناباد به شورای گسترش استان ارائه شود.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول