اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر داخلی کانون وکلای دادگستری اصفهان:

1600 اصفهانی شرکت‌کننده در آزمون وکالت امسال از خواهران هستند

مدیر داخلی کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: یک‌هزار و 610 نفر از متقاضیان شرکت در آزمون وکالت امسال از خواهران هستند.

1600 اصفهانی شرکت‌کننده در آزمون وکالت امسال از خواهران هستند

سید مهدی خاتون‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر قراردادی با دانشگاه اصفهان به منظور برگزاری آزمون وکالت امسال در این دانشگاه منعقد شده است، اظهار کرد: براساس این قرارداد آزمون وکالت خواهران در دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

وی به مکان برگزاری آزمون وکالت برادران اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری آزمون وکالت برادران نیز در دانشکده فیزک و ریاضی دانشگاه اصفهان صورت می‌گیرد.

مدیر داخلی کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه امسال دو هزار و 863 نفر در سطح استان برای شرکت در آزمون وکالت ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: یک‌هزار و 610 نفر از متقاضیان شرکت در آزمون وکالت امسال از خواهران هستند.

وی به تعداد برادران شرکت‌کننده در آزمون وکالت امسال اشاره کرد و افزود: یک‌هزار و 253 نفر از متقاضیان شرکت در آزمون وکالت امسال به برادران اختصاص دارد.

خاتون‌آبادی با بیان اینکه امسال 110 کارآموز وکالت در استان اصفهان جذب می‌شوند، تاکید کرد: 30 درصد از سهمیه جذب کارآموزان جدید به ایثار‌گران اختصاص دارد و 70 درصد دیگر از این سهمیه نیز آزاد است.

وی به تعداد افراد شرکت‌کننده در آزمون وکالت سال گذشته اشاره و اضافه کرد: در سال گذشته نیز حدود سه هزار نفر در استان اصفهان در آزمون وکالت شرکت کرده‌اند.

مدیر داخلی کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با اشاره به تعداد وکلای اصفهان گفت: در حال حاضر حدود یک‌هزار و 800 وکیل در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و حدود 400 نفر نیز در استان مشغول کارآموزی هستند.

وی اظهار کرد: آزمون وکالت امسال در روز جمعه نخست آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول