اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای نمایش‌های آیینی و عاشورایی انجام می‌شود

بهره‌برداری آزمایشی از پردیس تئاتر حرفه‌ای تهران در جنوب پایتخت

پردیس تئاتر حرفه‌ای تهران فردا (دوشنبه) با اجرای نمایش‌های آیینی و عاشورایی به‌طور آزمایشی در جنوب تهران بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری آزمایشی از پردیس تئاتر حرفه‌ای تهران در جنوب پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌اکبر انجمنی صبح امروز در بازدید از پردیس تئاتر حرفه‌ای تهران که مراحل پایانی عملیات آن در حال اجراست، اعلام کرد: این مرکز ظرفیت مناسبی برای ترویج و توسعه فرهنگ غنی اسلامی ـ ایرانی است که با همت و تلاش همکاران می‌توانیم بهره‌برداری مطلوب را از این مجموعه داشته باشیم.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در این بازدید که به اتفاق عبادالله رمضانی، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و دیگر همراهان انجام شد، خاطرنشان کرد: این مجموعه در سطح خاورمیانه بی‌نظیر است و از امکانات بسیار خوبی نظیر سالن اصلی با ظرفیت یک‌هزار نفر، دو سالن تئاتر با قابلیت چیدمان‌های مختلف برای اجرای تئاتر تجربی با ظرفیت 200 نفر و یک سالن نمایش عروسکی برای کودکان برخوردار است.

وی در ادامه افزود: یک سالن سینما برای کودکان، فضاهای گردهمایی و برگزاری کنفرانس‌ها و جشنواره‌ها، کتابخانه تخصصی تئاتر، سه سالن تمرین با تمام امکانات، فضاهای باز و اجرای نمایش‌های آیینی و خیابانی، استودیوی ویژه ضبط و تکثیر آثار صوتی و تصویری از دیگر امکانات پردیس تئاتر حرفه‌ای است.

این گزارش حاکی است، علی‌اکبر انجمنی ضمن اینکه از نزدیک در جریان روند اجرایی مراحل پایانی پروژه قرار گرفت، به ارائه رهنمودهای لازم در ارتباط با بهسازی فضای سبز، زیباسازی و پیاده‌رو‌سازی محوطه پیرامونی این مجموعه پرداخت.

مدیر شهری جنوب شرق تهران همچنین در ادامه از بهره‌برداری آزمایشی از این مجموعه از روز دوشنبه 27 آبان ماه با اجرای نمایش‌های آیینی و عاشورایی خبر داد و بر اجرای هر چه باشکوه‌تر این برنامه تاکید کرد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول