اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 آیین گرامیداشت محرم در استان سمنان اجرا شد

سه آیین گرامیداشت محرم در استان سمنان هم‏زمان با روزهای سوگواری سید و سالار شهیدان اجرا شد.

3 آیین گرامیداشت محرم در استان سمنان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور شاهرود، به مناسبت سال‎روز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام زین‎العابدین (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری شهادت آن حضرت در محل مجتمع فرهنگی دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شد. 

در این مراسم که رئیس، مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور شاهرود حضور داشتند، یکی از مداحان اهل بیت (ع) و دانشجویان این دانشگاه به ذکر مصائب حضرت زین‎العابدین (ع) پرداختند. 

در بخشی از این مراسم، مداح اهل بیت (ع) به ذکر نحوه شهادت حضرت رقیه (س)، طفل سه ساله سیدالشهدا (ع) پرداخت که با حزن و اندوه خاصی همراه بود و روی شرکت‎کنندگان در این مراسم تأثیر زیادی گذاشت. 

برپایی ایستگاه صلواتی در دانشگاه پیام نور شاهرود

همچنین هم‎زمان با سال‎روز شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام زین‎العابدین (ع)، دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور شاهرود اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی تحت عنوان سلام بر سیدالساجدین کردند.

در این ایستگاه صلواتی، در کنار پذیرایی از عزاداران آن حضرت مطالبی در قالب بروشور تحت عناوین میان این همه نیزه که می‎رود پایین صدای زینب کبری است که می‎رود بالا، عزادار واقعی، سلام بر سیدالساجدین، مناجات‎نامه شهید 13 ساله علیرضا محمودی، امر به معروف و نهی از منکر، فرمایشاتی از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مورد عاشورا بین دانشجویان توزیع شد.

برپایی ایستگاه صلواتی در برق منطقه‎ای سمنان

هم‎زمان با ایام محرم، ایستگاه صلواتی در معاونت بهره‎برداری شرکت برق منطقه‎ای سمنان برگزار شد.

در این ایستگاه صلواتی که در جنب پست 230 کیلوولت سمنان برپا شد، مدیران و کارکنان امور انتقال مرکز و غرب معاونت بهره‎برداری شرکت برق منطقه‎ای سمنان به عزاداری پرداختند. 

همچنین در این مراسم معنوی و به مناسبت سالگرد درگذشت زنده‎یاد نادر زارع یاد و خاطره وی گرامی داشته شد. 

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول