اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم خبر داد

اجرای پارک بزرگ گردشگری چگاسه به وسعت 10 هزار مترمربع در جم

شهردار جم از اجرای پارک بزرگ گردشگری چگاسه به وسعت 10 هزار مترمربع در جم خبر داد.

اجرای پارک بزرگ گردشگری چگاسه به وسعت 10 هزار مترمربع در جم

سید احمد علمداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: زیباسازی شهر و توسعه عمران شهری از اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری جم است.

وی افزود: توسعه فضای سبز و جلب رضایت خاطر شهروندان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم.

شهردار جم خاطرنشان کرد: جم دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری و توریستی است و باید نسبت به افزایش امکانات گردشگری در جم اهتمام ورزیم.

علمداری تصریح کرد: افزایش فضاهای تفریحی و رفاهی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دستور کار مجموعه شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی در سال جاری قرار دارد.

وی اضافه کرد:  افزایش سطح کیفی پروژه‌های عمران شهری مورد توجه و تاکید مدیریت شهری قرار دارد و انتظار داریم پیمانکاران به این مسئله مهم و اساسی توجه لازم را داشته باشند.

شهردار جم گفت: باید کاری کنیم که شهروندان از وضعیت ظاهری شهر رضایت داشته باشند و همه باید کمک کنند.

علمداری از اجرای پارک بزرگ گردشگری چگاسه به وسعت 10 هزار مترمربع در جم خبر داد و افزود: از پروژه‌های مهم شهرداری جم اجرای فاز اول پارک بزرگ چگاسه به وسعت 10 هزار مترمربع است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ابراز داشت: اجرای این پارک در واقع گامی بزرگ در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی است و برای تکمیل این طرح از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول