اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی خبر داد

دستگیری سارق اینترنتی در مشهد

رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران پلیس فتای خراسان رضوی، یک سارق اینترنتی در مشهد به دام افتاد.

دستگیری سارق اینترنتی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیدمحسن عرفانی اعلام کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت تدریجی از حساب وی در یک ماه گذشته پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی مشخص شد متهم با در اختیار داشتن مشخصات کارت، رمز دوم و عابر بانک مال‌باخته با مراجعه به یکی از مراکز خدمات اینترنتی عمومی اقدام به برداشت وجه و خرید شارژ تلفن همراه به صورت اینترنتی می‌کند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خراسان رضوی بیان داشت: با تکمیل تحقیقات، ماموران فردی 26 ساله ساکن مشهد را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

عرفانی افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی با اعتراف به جرم خود در مورد نحوه دستیابی به مشخصات کارت عابر بانک شاکی گفت: قبلاً در محل کسب شاکی اشتغال داشتم و برای دریافت و پرداخت هزینه‌های مغازه کارت وی به همراه مشخصات آن در اختیارم بوده است.

وی از شهروندان خواست برای پیشگیری از هرگونه سرقت اینترنتی مشخصات حساب، کارت عابربانک و به‌ویژه رمزهای اول و دوم آن را در اختیار کسی قرار نداده و حتی از درج شماره‌های رمز بر روی کارت، دفترچه تلفن و غیره خودداری کرده و آن را به حافظه خود بسپارند.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول