اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای 7 و 8 آذرماه

بانوان کوهنورد خراسانی به قله چمن صعود می‌کنند

نایب رئیس هیئت بانوان کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی از برگزاری صعود فصلی ویژه بانوان کوهنورد این استان خبر داد.

بانوان کوهنورد خراسانی به قله چمن صعود می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کرد: این برنامه روزهای هفتم و هشتم آذرماه با صعود به قله چمن واقع در منطقه زشک انجام خواهد شد و بانوان سراسر استان در آن شرکت می‌کنند.

سعیده وفاییان با اشاره به سهمیه هر شهرستان افزود: شهرستان‌های نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار و تربت جام هر کدام 15 نفر و بقیه شهرستان‌ها پنج نفر سهمیه دارند.

نایب رئیس هیئت بانوان کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی با بیان اینکه در نظر داریم از این پس هر فصل یک صعود ویژه بانوان استان برگزار کنیم، تصریح کرد: ارتقای سطح کوهنوردی بانوان، معرفی توانمندی‌های بانوان کوهنورد استان، آشنایی، تعامل و انتقال تجربه بانوان کوهنورد شهرستان‌ها و باشگاه‌های سراسر استان و ترویج فرهنگ کوهنوردی در بخش بانوان در شهرستان‌های غیر فعال از اهداف برگزاری این برنامه است.

وفاییان ادامه داد: جلسه هم‌اندیشی، تبادل‌نظر و هماهنگی نخستین صعود فصلی بانوان که با عنوان گرامیداشت هفته بسیج نامگذاری شده است ساعت 14 روز دوشنبه 27 آبان‌ماه در محل دفتر هیئت استان برگزار خواهد شد.

وی از همه بانوان کوهنورد شهرستان‌های استان، باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی و سازمان‌های دولتی و غیر‌دولتی خواست با شرکت در این صعود سراسری در ترویج فرهنگ کوهنوردی در جامعه موثر باشند.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول