اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشت آزادگان:

رشادت‌های مدافعان سوسنگرد باید به نسل‌های آتی منتقل شود

فرماندار دشت آزادگان گفت: زنده‌ نگه‌داشتن رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌های مدافعان سوسنگرد را باید به نسل‌های آینده منتقل کرد.

رشادت‌های مدافعان سوسنگرد باید به نسل‌های آتی منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جواد دغلاوی در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرستان دشت آزادگان پایتخت ایثار و شهادت بوده و شهر سوسنگرد تنها متعلق به مردم دشت آزادگان نیست بلکه متعلق به کل کشور و شیعیان جهان است.

وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دروازه ورود تشیع به ایران از مرز سوسنگرد عبور می‌کند و طبعاً دشمن اگر سوسنگرد را اشغال می‌کرد به اهداف پلیدش که اشغال دیگر مناطق استان بود، دست می‌یافت.

فرماندار دشت آزادگان افزود: 100 سال پیش اسناد اجداد مردم این شهرستان برای جلوگیری از پیش‌روی انگلیسی‌ها و بیرون راندن آنها، 300 شهید و 600 جانباز تقدیم به میهن کردند و این نشان‌دهنده ایثار و فداکاری مردم این دیار است.

دغلاوی با بیان اینکه هنوز جنگ تمام نشده و استکبار به دنبال منافع شخصی خود است، افزود: زنده‌ نگه داشتن رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌های مدافعان سوسنگرد را باید به نسل‌های آینده منتقل کرد.

وی ادامه داد: درست است که زیرساخت‌ها و بهترین جوانان خود را در جنگ از دست دادیم ولی فنداسیون و ارکان نظام به واسطه جنگ تحمیلی تقویت شد و جمهوری اسلامی در جهان تثبیت شد و ما امروز حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

فرماندار دشت آزادگان افزود: با توجه به اینکه نظام و حکومت اسلامی متشکل از مردم است اما تاکنون دشمنان نظام با وجود توطئه‌های بسیار نتوانسته‌اند بین مردم و مسئولین تفرقه ایجاد کنند.

دغلاوی ادامه داد: جوانان باید در کنار فراگیری تکنولوژی به ایمان مسلح شوند چرا که امام راحل فرمودند ما با همین ایمان در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدیم.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت این روز بیش از 58 برنامه در دستور اجرا داریم، افزود: همانطور که می‌دانید سالگرد آزادسازی سوسنگرد مصادف با ایام محرم شده است که همزمانی این ایام با یکدیگر می‌تواند معنویت خاصی را در بر داشته باشد.

انتهای پیام/72015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول