اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه و تجهیز گمرک ایران:

رفع تمام مشکلات بازارچه پرویزخان بر عهده گمرک نیست

مدیرکل توسعه و تجهیز گمرک ایران گفت: نواقص موجود در پایانه پرویزخان باید در کمترین زمان از بین بروند که این امر نیاز به زیرساخت‌هایی دارد و رفع تمام این مشکلات بر عهده گمرک نیست.

رفع تمام مشکلات بازارچه پرویزخان بر عهده گمرک نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، محمود عمارت‌کار ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد گمرک، نماینده مردم قصرشیرین در مجلس و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در پایانه مرزی خسروی اظهار داشت: باید مشخص شود که ساخت و سازها در مرز بر عهده چه سازمانی است.

به گفته وی، مشکلات فراوانی در پایانه پرویزخان وجود دارد که ما نیز برای حل این مشکلات به کرمانشاه آمده‌ایم و سایر سازمان‌ها نیز برای برطرف کردن نواقص موجود باید همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل توسعه و تجهیز گمرک جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نواقص موجود باید در کمترین زمان از بین بروند که این امر نیاز به زیرساخت‌هایی دارد و در اینجا مشکلات ساختاری و عمرانی به چشم می‌خورد و باید امکانات لازم برای افزایش نیرو فراهم شود و رفع تمام این مشکلات بر عهده گمرک نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در این جلسه ابراز داشت: در هفدهمین روز از آذرماه سال‌جاری پیمانکار ساخت سوله در بازارچه قصرشیرین با اعتبار یک میلیارد تومان مشخص می‌شود.

حسن فدایی از احداث دیوارکشی بازارچه مرزی قصرشیرین با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان ظرف یک ماه آینده خبر داد.

فرماندار قصرشیرین نیز در این جلسه تاکید کرد: یکی از درخواست‌های مکرر مردم منطقه حل مشکلات بازارچه پرویزخان است.

یاور محمدی بازارچه پرویزخان را نماد فعالیت و حرکت اقتصادی دانست و اذعان داشت: تمام فعالان این مجموعه انتظار دارند که زمینه فعالیت مناسب‌تری در این بازارچه فراهم شود.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول