اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد

جلوگیری از فراوانی امکانات مصرف قلیان در جامعه

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دسترس نبودن امکانات استفاده از قلیان باید مورد توجه قرار گرفته و از فراوانی امکانات مصرف قلیان در جامعه جلوگیری شود.

جلوگیری از فراوانی امکانات مصرف قلیان در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر مردم از مصرف قلیان برداشت‌های نا‌درستی دارند، اظهار کرد: به عنوان مثال عنوان می‌شود که مصرف قلیان تأثیرات بسیاری را بر روی آرامش روحی و روانی افراد دارد.

وی اضافه کرد: برداشت‌های نا‌درست نسبت به مصرف قلیان باید اصلاح شود و مسئولان باید با بیان قبح و زشتی مصرف قلیان با این پدیده شوم مقابله کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها و مطبوعات نقش قابل توجهی در راستای فرهنگ‌سازی برای کاهش مصرف قلیان در جامعه به عهده دارند، تصریح کرد: روزنامه‌های محلی فعال در شهر اصفهان باید در راستای فرهنگ‌سازی در زمینه عدم مصرف دخانیات اقدامات لازم را انجام بدهند.

وی با بیان اینکه در دسترس نبودن امکانات استفاده از قلیان باید مورد توجه قرار گرفته و از فراوانی امکانات مصرف قلیان در جامعه جلوگیری شود، ادامه داد: توجه مسئولان به بیان مضرات قلیان نباید به صورتی باشد که این موضوع سبب به حاشیه رفتن پدیده شوم دیگری به نام مصرف سیگار شود. 

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه مسئولان نباید تنها به مضرات ناشی از قلیان توجه کنند، بلکه مضرات ناشی از مصرف سیگار نیز باید برای مردم بیان شود، تاکید کرد: در حال حاضر مردم به راحتی از قلیان در مکان‌های عمومی استفاده می‌کنند و مسئولان باید با این موضوع برخورد جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه البته در حال حاضر پیشرفت‌هایی در راستای مقابله با پدیده شوم استفاده از قلیان داشته‌ایم، افزود: به عنوان مثال مردم در گذشته در مراسم‌های عزاداری نیز قلیان مصرف می‌کردند، اما در حال حاضر چنین موضوعی در جامعه مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/63004/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول