اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا وسیمای لرستان:

پخش عزاداری مردم لرستان از شبکه‌های سراسری قابل تقدیر است

مدیرکل صدا وسیمای لرستان گفت: پوشش هزار دقیقه‌ای عزاداری مردم لرستان در شبکه‌های سراسری قابل تقدیر است.

پخش عزاداری مردم لرستان از شبکه‌های سراسری قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فتاح کمری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: شبکه استانی افلاک لرستان با پخش حضور هزار دقیقه‌ای عزاداری‌های محرمی مردم لرستان در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران یکی از رتبه‌های برتر پخش عزاداری‌ها را به خود اختصاص داد.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز لرستان با ساماندهی بیش از 100 نفر از نیروها و استفاده از دو واحد سیار تلویزیونی و هشت گروه ثابت و پرتابل توانست علاوه بر پوشش زنده مراسم و آیین سنتی عزاداری مردم خرم‌آباد در جایگاه‌های ولایت، مصلای‌الغدیر، هیئت رزمندگان، حسینیه ثارالله، گردهمایی بزرگ شیرخوارگان حسینی، شام غریبان، مراسم عزاداری در بسیاری از مساجد و تکیه‌های محلی را نیز تولید و پخش کند.

این مقام مسئول یادآورشد: بر اساس همین گزارش غالب تصاویر زنده شبکه افلاک با مدتی بیش از هزار دقیقه توسط شبکه‌های مختلف سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران از جمله شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، خبر، جام‌جم، آموزش، شما، قرآن و  تهران نیز پوشش داده شد.

مدیرکل صدا وسیمای لرستان گفت: ابراز رضایت و تقدیر گسترده مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی و مسئولان استان از رسانه ملی و همکاران صدا و سیمای مرکز لرستان از نکات قابل توجه در عملکرد رسانه ملی در ایام عزاداری است.

انتهای پیام/2304/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول