اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

مردم ارتقای شاخصه‌های سلامت را از مسئولان مطالبه کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مردم باید ارتقای شاخصه‌های سلامت را از مسئولان مطالبه کنند، اضافه کرد: امیدواریم که برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ارتقای شاخصه‌های سلامتی در جامعه انجام شود.

مردم ارتقای شاخصه‌های سلامت را از مسئولان مطالبه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامحسین صادقیان پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به ارتقای سلامت مردم اظهار کرد: مباحث مرتبط با سلامت مردم باید جزو مطالبات مردم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم باید ارتقای شاخصه‌های سلامت را از مسئولان مطالبه کنند، اضافه کرد: امیدواریم که برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ارتقای شاخصه‌های سلامتی در جامعه انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت توسعه زیر‌ساخت‌های تفریحات مفرح و سالم در جامعه تصریح کرد: مسئولان باید با ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم به توسعه تفریحات سالم و با‌نشاط در جامعه بپردازند و با انجام اقدامات لازم در این زمینه از مصرف قلیان در جامعه جلوگیری کنند.

وی به عوارض ناشی از مصرف قلیان در خانم‌ها و آقایان اشاره کرد و ادامه داد: آثار مصرف قلیان و دخانیات بر روی زنان به دلیل تفاوت‌های فیزیولوژیکی آنها با مردان بیشتر است و به این دلیل جلوگیری از مصرف قلیان توسط زنان به میزان بیشتری احساس می‌شود.

صادقیان با بیان اینکه زنان نقش تربیتی را در جامعه به عهده دارند، تاکید کرد: با توجه به این موضوع جلوگیری از مصرف قلیان توسط زنان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و برنامه‌ریزی‌های لازم باید در این زمینه انجام شود.

وی رویکرد مصرف دخانیات و قلیان را یک رویکرد رفتاری دانست و افزود: دلیل مصرف قلیان توسط مردم باید ریشه‌یابی شود و جایگزینی رفتار‌های مناسب به جای مصرف قلیان باید در دستور کار قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اطلاع‌رسانی در راستای عدم استفاده از قلیان را امری لازم و ضروری دانست و گفت: تمام مجموعه‌های اطلاع‌رسانی باید اقدامات لازم را در راستای قبح و زشتی مصرف قلیان انجام بدهند.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول