اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

جلوگیری از توسعه مصرف قلیان در دستور کار تمام مدیران باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جلوگیری از رشد و توسعه مصرف قلیان توسط مردم باید در دستور کار تمام مدیران قرار بگیرد تا شاهد کاهش استفاده از این پدیده شوم اجتماعی باشیم.

جلوگیری از توسعه مصرف قلیان در دستور کار تمام مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عدنان زادهوش پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای شهر با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به ضرورت برخورد جدی تمام دستگاه‌های اجرایی با مصرف و استفاده از قلیان اظهار کرد: تمام مدیران و مسئولان باید در محدوده مدیریتی خود اقدامات عملی را در راستای مقابله با مصرف قلیان انجام بدهند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر زشتی مصرف قلیان در جامعه از بین رفته و سن مصرف قلیان نیز به میزان بسیاری کاهش یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مقابله با مصرف قلیان نیازمند توجه جدی مسئولان است، تصریح کرد: جلوگیری از رشد و توسعه مصرف قلیان توسط مردم باید در دستور کار تمام مدیران قرار بگیرد تا شاهد کاهش استفاده از این پدیده شوم اجتماعی باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پارک‌ها به مکان اصلی برای مصرف قلیان تبدیل شده‌اند، ادامه داد: پارک‌ها از مکان‌های زیر نظر شهرداری هستند و معاونت خدمات شهری اصفهان باید همانند گذشته به صورت جدی و گسترده به مقابله با مصرف و استفاده از قلیان در پارک‌ها بپردازد.

زادهوش با اشاره به اینکه اقدامات عملیاتی باید در این زمینه انجام شود، تاکید کرد: پارک‌ها باید به محیطی امن برای تفریح و نشاط خانواده‌ها تبدیل شوند و مسئولان شهری باید با مصرف قلیان در پارک‌ها جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه زمانی که از یک نا‌هنجاری جلوگیری می‌شود، این نا‌هنجاری‌ها به صورت زیر‌زمینی بروز پیدا می‌کنند، افزود: با توجه به این موضوع نا‌هنجاری‌ها در سطح جامعه باید ریشه‌یابی شوند و متناسب با این موضوع برای کاهش نا‌هنجاری‌هایی مانند مصرف قلیان در جامعه برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول