اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان توسط این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمید میرزاده صبح امروز در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: رئیس هیئت موسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار کمک نخبگان علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای نجات دریاچه ارومیه از بحران کنونی شده است.

وی تصریح کرد: استفاده از توان علمی نخبگان می‌تواند در این زمینه کمک کند و برای این منظور از تمام توان فنی و علمی این دانشگاه برای نجات دریاچه ارومیه بهره خواهیم گرفت.

میرزاده با اشاره به بحران کنونی دریاچه ارومیه، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند گام موثری در راستای ارائه راهکار و پیشنهاد برای احیای آن زیست بوم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه عمده مشکل دریاچه ارومیه کمبود بارندگی در سال‌های اخیر است، اضافه کرد: ارائه راهکار مناسب و عملی برای افزایش میزان بارندگی بهترین گزینه در این زمینه مطرح است.

میرزاده در ادامه از راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند دانش را به ثروت تبدیل کند.

میرزاده با بیان اینکه راه‌اندازی این شهرک‌ها در دست بررسی است، اعلام کرد: از این طریق می‌توان مشکل دانش‌آموختگان را رفع کرد.

انتهای پیام/61001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول