اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان:

پیگیر اسپانسر برای حضور تیم آقایان در لیگ برتر کبدی هستیم

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: تیم آقایان کبدی اصفهان در ماه گذشته نایب قهرمان کشور شد که به دنبال اسپانسر برای این تیم هستیم تا در سال آینده با قدرت در لیگ برتر حضور یابند.

پیگیر اسپانسر برای حضور تیم آقایان در لیگ برتر کبدی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر حسینی‌نژاد صبح امروز در مراسم بازدید از تمرینات تیم کبدی بانوان باشگاه ریف پیرامون تیمداری باشگاه ریف در رشته کبدی اظهار کرد: با توجه به اینکه هیئت کبدی استان در سال‌های اخیر با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، پشتکار جوانان‌اش، تلاش مربیان و هیئت‌های کبدی شهرستان‌های استان اصفهان عناوین مختلفی را در دو بخش آقایان و بانوان را کسب کرده است باشگاه فولاد ماهان در سال جاری نتوانست در این رشته تیمداری کند.

وی تصریح کرد: ما به دنبال اسپانسر برای تیم بانوان بودیم که آقای صالحی مدیرعامل باشگاه ریف از این رشته با توجه به سابقه افتخار آفرینی در سطح کشور استقبال خوبی کرد.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: تیم آقایان نیز در ماه گذشته نایب قهرمان کشور شد که به دنبال اسپانسر برای این تیم هستیم تا در سال آینده با قدرت در لیگ برتر حضور یابند.

وی تاکید کرد: مسابقات لیگ برتر بانوان از روز دوازدهم آذرماه در تهران استارت خواهد خورد و همه بازیکنان ریف اصفهانی می‌باشند که در این بین مرضیه عشقی بیش از هفت سال پیراهن تیم ملی را به تن کرده و کاپیتانی این تیم را نیز به عهده دارد.

انتهای پیام/63020/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول