اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار استاندار یزد از ابرکوه

شهردار ابرکوه محرومیت‌های شهرداری‌های شهرستان را تشریح کرد

شهردار ابرکوه در دیدار استاندار یزد از این شهرستان بخشی از مشکلات و محرومیت‌های شهرداری‌های شهرستان ابرکوه را تشریح کرد.

شهردار ابرکوه محرومیت‌های شهرداری‌های شهرستان را تشریح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حسین حاتمی، شهردار ابرکوه، صبح امروز در جلسه مسئولان با استاندار جدید یزد به دنبال نخستین سفر استاندار جدید یزد به ابرکوه، اظهار داشت: ابرکوه شهری کهن و تاریخی است که در سال 1308 جزو 134 شهری بود که بودجه مصوب داشت و این بودجه که 27 تومان بود با شهر اهواز فعلی که قبلأ ناصریه نامیده می‌شد، برابری می‌کرد اما وضعیت این دو شهر در حال حاضر به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

حاتمی خاطرنشان کرد: نه تنها در حوزه گردشگری که برخی از مسئولان بر روی آن در این جلسه تأکید کردند، بلکه در بسیاری از حوزه‌ها از جمله کشاورزی و منابع طبیعی نیز این شهرستان دارای قابلیت‌های بالایی است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، این شهرستان دارای نیروهای انسانی توانمندی است که می‌توانند قابلیت‌های خود را در تمام زمینه‌ها بروز دهند.

حاتمی بیان کرد: متأسفانه هنوز گرد محرومیت از چهره این شهرستان پاک نشده است و از شما می‌خواهیم که به شنیده‌ها بسنده نکنید و خودتان شرایط و داشته‌های این شهرستان را بررسی کنید.

وی افزود: اگر بودجه مصوب شهرداری‌های استان را که با شاخص‌های مختلف در ارتباط است، بررسی کنید، متوجه تفاوت بسیار بودجه شهرداری‌های این شهرستان با دیگر شهرها خواهید شد.

شهردار ابرکوه خاطرنشان کرد: توسعه در هر شهری باید با توجه به قابلیت‌ها تعریف شود.

حاتمی گفت: با اینکه شهرسازی سالیان دور ابرکوه مثال زدنی است، اما بافت جدید، دل‌انگیز نیست و دچار مشکلات عدیده است که برای بهسازی آن نیاز به بودجه است.

وی ادامه داد: فرسودگی زیرساخت‌های شهری مانند آسفالت، شبکه بندی نامناسب معابر که در اقصی نقاظ شهر باعث از بین رفتن جان جوانان و تصادفات مرگبار می‌شود، از جمله این مشکلات است.

حاتمی ابراز داشت: ابرکوه حتی یک کشتارگاه مناسب برای کشتار دام ندارد ضمن اینکه مشکلات بسیار دیگری نیز دارد به عنوان نمونه، این شهرستان تنها یک جایگاه سوخت CNG دارد و در این زمینه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که این مطالب تنها بخشی از مشکلات به حساب می‌آید.

انتهای پیام/2464/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول