اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری مدیر کلاهبردار در زاهدان

رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان گفت: مدیر کافی نتی که پس از گرفتن اطلاعات حساب بانکی مشتری جهت پرداخت شهریه به صورت اینترنتی اقدام به خرید غیر مجاز از حساب مشتریان می‌کرد دستگیر شد.

دستگیری مدیر کلاهبردار در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمد حسینی‌پور اظهار داشت: در پی شکایت شخصی مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

حسینی‌پور افزود: ماموران با اقدامات تخصصی و فنی موفق شدند مدیر یکی از کافی نت‌ها را در زاهدان که در این برداشت های غیر مجاز دست داشته شناسایی کنند.

وی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پس از دستگیری متهم با ارائه مدارک و مستندات مشخص شد شاکی چند روز قبل جهت پرداخت شهریه به صورت اینترنتی به کافی نت مراجعه و کارت بانکی و رمز دوم را در اختیار وی قرار داده که پس از پرداخت شهریه به دلیل داشتن اطلاعات شخصی حساب شاکی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

این مسئول از شهروندان خواست با توجه به گستردگی ارائه خدمات در فضای مجازی و تنوع شگردهای مجرمانه از سوی مجرمان، لازم است تا شهروندان اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام/75005/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول