اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

عزاداری بویین زهرایی‌ها بی‌نظیر بود

امام جمعه بویین زهرا گفت: عزاداری مردم بویین زهرا امسال پرشکوه و کم‌سابقه بود.

عزاداری بویین زهرایی‌ها بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین زهرا در مصلای نماز جمعه احیای امر به معروف و نهی از منکر را از اهداف قیام عاشورا برشمرد و بر ضرورت سوگواری و اقامه عزا برای شهدا تاکید کرد.

وی اهمیت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را برشمرد و تصریح کرد: ادای فرایض خمس، زکات، نماز اول وقت و حج به عنوان ارکان مهم دین مقدس اسلام ضامن ارتقا و تعالی افراد است.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: البته احیای امر به معروف نیز در کنار این اعمال باید مورد اهتمام جدی قرار بگیرد.

زرینه از حضور و اجتماع دسته‌جات، هیئت‌ها، روحانیون و اقشار عزاداران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بویین زهرا تقدیر کرد و افزود: اجرای تمهیدات مناسب برای اقامه زیارت‌های خاصه و نماز ظهر عاشورا در شهر بویین زهرا با همت متولیان از ارادت محبان اهل‌بیت (ع) حکایت دارد.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به پوشش تصویری و خبری صدا و سیما از اجتماع و برنامه‌های روز عاشورا در استان قزوین گفت: عزاداری مردم بویین زهرا امسال پرشکوه و کم‌سابقه بود.

زرینه با اشاره به پیشینه اجتماع‌ عزاداری پرشور و بی‌سابقه شهر بویین زهرا در سال‌های گذشته در سطح استان قزوین عنوان کرد: مردم عزادار بویین زهرا همواره در صحنه‌های ملی و مذهبی با حضور حماسی ایمان و ارادت خویش به ساحت ائمه اطهار را نشان داده‌اند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: این وظیفه رسانه‌ها است تا به پوشش مناسب نسبت به انعکاس اجتماع پرشور شهروندان بویین زهرایی اقدام کنند.

انتهای پیام/77005/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول