اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد

دستگیری 4 معتاد پرخطر در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری 4 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر و معتاد پرخطر در راستای طرح امنیت اجتماعی شهرستان خبر داد.

دستگیری 4 معتاد پرخطر در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر به نقل از فرماندهی انتظامی رضوانشهر، مجید حسینی گفت: در راستای تداوم امنیت پایدار و نیز افزایش احساس امنیت عمومی در سطح شهرستان، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به شناسایی مناطق آلوده و جرم‌خیز اقدام کردند و طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با تمام توان و به‌کارگیری تمام نیروها به اجرا گذاشتند.

وی افزود: گروه‌های عملیاتی پلیس این شهرستان در اجرای طرح مذکور چهار توزیع کننده و معتاد پرخطر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر با بیان این‌که در اجرای این طرح 480 گرم تریاک، مقداری ماده مخدر شیشه، 9 عدد پایپ و 2 دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف و ضبط شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی و سپس روانه زندان شدند.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری و تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا نسبت به پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/84001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول